Usterka ładowania.
U mnie okazało się że był łączony przewód doprowadzający napięcie z alternatora na aku. To łączenie zawiodło.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły. (30-05-2017, 14:06)Crysis napisał(a): Zrobiliśmy chyba wszystko co się dało było okRozwiń tą myśl. (30-05-2017, 14:06)Crysis napisał(a): Usterka ladowania akumulatoraMiernik w rękę i sprawdź napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku a potem przy włączonym. Potem dla porównania bezpośrednio na alternatorze. Dla spokoju sumienia warto też przejrzeć plecionki masowe w komorze silnika. (30-05-2017, 14:19)Crysis napisał(a): altek napiecie dobre a jest zepsuty ?altek albo daje dobre albo za małe albo wcale sprawdz miernikiem tak jak Patrys radzi
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Obciążanie układu to dalszy etap testów, ale możesz to od razu zrobić.
op
Zmierze w kazdej mozliwej... I napisze.
12.4 na wylaczonym silniku. Na wlaczonym 14.7 Na swiatlach radiu 14.4 Altek przy wlaczonym 14.6 Co teraz ? 12.4 na wylaczonym silniku. Na wlaczonym 14.7 Na swiatlach radiu 14.4 Altek przy wlaczonym 14.6 Co teraz ? Pomiary ok ? Czy jest sie do czego przyeczepic ? Nie mam juz punktów zaczepienia. Teraz na chwile nim wyskoczylem... To przy parkowaniu sobie zgasl. Zaswiecil sie stop i tyle. Moze to byc wina licznika ?? Gdzies problem byc musi... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2017, 15:36 przez Crysis.)
Parametry prawidłowe, czy podczas owego pomiaru również wyświetla się usterka ładowania?
A więc tak, należy porządnie oczyścić klemy na aku, masę (przykręcana bodajże na górę skrzyni biegów), w ogóle należy dokładnie obejrzeć te grube przewody czerwony i czarny idące do aku. Ja miałem teraz w swoim taki przypadek podczas wymiany wysprzęglika. Wszystko złożyłem, wciskam start/stop kontrolki świecą a na rozruszniku żadnej reakcji. Okazało się, że żyły przewodu masowego wyślizgnęły się z mocowania (oczka), czarny kabel zamiast być przykręcony na skrzyni leżał luźno. Jeżeli to wszystko jest sprawne to istnieje możliwość usterki licznika, zdarzały się takie przypadki w SC II jak też w Lagunach. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości