(03-11-2022, 21:05)Neonixos666 napisał(a): Przeczytałeś to co zacytowałem?
Przeczytałem. Wymieniając UPG w tym silniku widziałem jak to wygląda- jest jeszcze gorzej niż na zdjęciach. Ścianki są tak cienkie że nic dziwnego że UPG padają jak muchy. Sprawy nie poprawia na pewno sam kształt tulei... No ale dalej rozmawiamy o uszczelce tak?
(03-11-2022, 21:17)pio555 napisał(a): powiedz to tym którym blok pękł i silnik poszedł na śmietnik nawet pisał o tym "mistsz" od tych silników na innych forach i FB
pęknięte tuleje są jak najbardziej naprawialne
Nie śledzę grup FB, na forum Megane nic takiego nie znalazłem więc pudło a pojedynczy przypadek mnie nie rusza. Niemcy też się nie skarżyli na pękające bloki, tuleja a i owszem się zdarzyła. Żeby pękła tuleja to trzeba mocno się postarać i ignorować wszystkie wołania silnika o prawidłowy stan płynu chłodniczego a może nawet i oleju. Ostatnio nawet ktoś pisał o ominięciu chłodnicy oleju i zatartych panewkach... co za ujowy silnik, zagrzał się lepiej i wziął się zatarł. Przecież to się kupy nie trzyma
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, nawet jak komuś pękł blok to nie dlatego że jadąc do pracy 10 km, przegrzał mu się raz silnik
Podeślij mi te tematy jeśli nie musisz ich szukać specjalnie- chętnie poczytam.