Scenic III 1.6 dci, szybko przybywa sadzy w DPF, częste wypalanie.
op
(17-08-2023, 20:31)kotleto napisał(a): Ja ten błąd miałem przy nieszczelności więc może sprawdź ten trop. Ten błąd może wprowadzać Cię w błąd bo po skasowaniu też go przez jakiś czas nie ma a pojawia się jak mocno przyśpieszam. Z tego co wyczytałem to tylko wymiana pomaga, nieszczelność miałeś przez rozwalony gwint bo może ktoś już czyścił sondę. DF1167 (P11301C) czyli obwód czujnika składu mieszanki.
op
Zamówiłem taką samą, zobaczymy czy błąd nadal będzie powracał, mam nadzieję że to zakończy sprawę z szybkim zawalaniem się DPF. SPec powiedział że nie widzi problemów z samym DPF bo wypala się i ciśnienia są ok a 90 procent problemów z DPF nie są związanie z nim tylko ze sterowaniem i osprzętem, zalecił wymianę sondy i EGR (szarpanie podczas jednostajnej jazdy na 4 biegu), na razie czyszczenie EGR nie pomogło jak dalej tak będzie to będzie musiał wpaść nowy.
op
(18-08-2023, 21:19)kotleto napisał(a): Daj znać jak po wymianie sondy, mam nadzieję że problem z głowy Też mam taką nadzieję ale martwi mnie jeszcze jedno, dziwne odczyty z przepływomierza, jadę i nagle przepływomierz czyta dwa razy taką wartość jaką chce komputer i potem znów jest ok. Czyściłem go ale dalej wskazania nie są takie jakie chce komputer. Rozumiał bym jak by czytał wartości niższe niż oczekuje komputer ale dwa raz wyższe przez parę sekund to dziwne. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-08-2023, 16:16 przez Neonixos666.)
op
Nie wiem co jest grane że czasem parametr ilość powietrza zassanego jest dwa razy większy niż oczekiwany przez kompa. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2023, 15:41 przez Neonixos666.)
Spróbuj zrobić test według tego filmu
https://youtu.be/F-9Dq-QFEiw Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka
op
(21-08-2023, 18:13)mike_pi napisał(a): Spróbuj zrobić test według tego filmu Przecież właśnie to zrobiłem, nawet z tego samego programu jest. U tego Pana nie ma takich skoków. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości