Grochu
6,892
4
148
132
SC I ph II
2002
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Ciechocinek/Toruń
Grochu
Zarejestrowani
— 12-04-2015, 07:19
Ile ja się w zeszłym roku nakombinowałem. Wizja kosztów przed oczami. A winnym okazał się bezpiecznik w komorze silnika. Zapomniałem o zasadzie. Elektryka , w pierwszej kolejności bezpieczniki.
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Nie wiem dlaczego, ale po zimie w espace zawsze pada ten bezpiecznik
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 12-04-2015, 12:21
maciej1486 napisał(a):u mnie zanim dobrze zacznie zimne leciec musi minac dobre 3-4 minuty nie wiem czym to jest spowodowane bo w scenicu lecialo znacznie szybciej mniejsze ciśnienie czynnika (trzeba dobić)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Nie ma potrzeby dobijac jak i tak chlodzi jak ta lala mam tracic 120zl za dobicie to wolne poczekac 3min na zimnko
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Asia
19,906
29
5658
2,582
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2007-2009
Sandomierz
Asia
Kobiety
— 12-04-2015, 14:14
jeden dobija za 120zł a drugi za 20zł
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
(12-04-2015, 14:14)Asia napisał(a): jeden dobija za 120zł a drugi za 20zł Nie mowie o znajomosciach
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Z reguły nie ma dobijania tylko jest nabijanie.Spuszczają stary czynnik,sprawdzają szczelność i nabijają nowy.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
Asia
19,906
29
5658
2,582
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2007-2009
Sandomierz
Asia
Kobiety
— 12-04-2015, 15:33
A my w poprzednim po prostu dobijaliśmy Brat jest kierownikiem w firmie zajmującej się klimatyzacjami, a że czynnika mają od metra to podjechaliśmy i dobili
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
luki_pj
105
2
25
36
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Kraków
luki_pj
Zarejestrowani
— 19-04-2015, 21:32
U mnie po diagnozie z klimatyzacją- okazało się że czynnika mało co było. A że pod porządną maszynę była wpięta to i test próżniowy był.
I test przeszła bez zarzutów, zawory sprawne. Zobaczymy co będzie za jakiś czas, bo może gdzieś jest jakieś mikro-ujście i trzeba będzie z UV szukać.
Tera po dosłownie 5 sekundach mocno chłodzi i oby tak zostało.
Albo po prostu poprzedni właściciel nie dbał o klimę i stąd te jaja.
Też słyszałem że niektórzy dobijają za dużo czynnika- i potem zaworem bezpieczeństwa robi się ujście całości żeby nie uszkodzić instalacji. Nie wiem czy w naszych Scenikach tez tak jest, ale w moim poprzednim aucie się z tym spotkałem.
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
•
|