Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Nie działa klimatyzacja w Renault Scenic


Grochu
Zarejestrowani

Ile ja się w zeszłym roku nakombinowałem. Wizja kosztów przed oczami. A winnym okazał się bezpiecznik w komorze silnika. Zapomniałem o zasadzie. Elektryka , w pierwszej kolejności bezpieczniki.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Nie wiem dlaczego, ale po zimie w espace zawsze pada ten bezpiecznik Sad

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

maciej1486 napisał(a):u mnie zanim dobrze zacznie zimne leciec musi minac dobre 3-4 minuty nie wiem czym to jest spowodowane bo w scenicu lecialo znacznie szybciej
mniejsze ciśnienie czynnika (trzeba dobić)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Nie ma potrzeby dobijac jak i tak chlodzi jak ta lala mam tracic 120zl za dobicie to wolne poczekac 3min na zimnkoBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Asia
Kobiety

jeden dobija za 120zł a drugi za 20zł Thumbup

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(12-04-2015, 14:14)Asia napisał(a): jeden dobija za 120zł a drugi za 20zł Thumbup
Nie mowie o znajomosciach Biggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Z reguły nie ma dobijania tylko jest nabijanie.Spuszczają stary czynnik,sprawdzają szczelność i nabijają nowy.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Asia
Kobiety

A my w poprzednim po prostu dobijaliśmy Biggrin Brat jest kierownikiem w firmie zajmującej się klimatyzacjami, a że czynnika mają od metra to podjechaliśmy i dobili Biggrin

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

No właśnie,znajomości...

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
luki_pj
Zarejestrowani

U mnie po diagnozie z klimatyzacją- okazało się że czynnika mało co było. A że pod porządną maszynę była wpięta to i test próżniowy był.
I test przeszła bez zarzutów, zawory sprawne. Zobaczymy co będzie za jakiś czas, bo może gdzieś jest jakieś mikro-ujście i trzeba będzie z UV szukać.
Tera po dosłownie 5 sekundach mocno chłodzi i oby tak zostało.
Albo po prostu poprzedni właściciel nie dbał o klimę i stąd te jaja.
Też słyszałem że niektórzy dobijają za dużo czynnika- i potem zaworem bezpieczeństwa robi się ujście całości żeby nie uszkodzić instalacji. Nie wiem czy w naszych Scenikach tez tak jest, ale w moim poprzednim aucie się z tym spotkałem.

Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości