Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem z odpalaniem 2,0 16v SC II


ko-ma
Zarejestrowani

Taki opis niewiele mówi. Podejrzewam, ze sygnalizowany jest błąd obwodu podgrzewania sondy.
Z uruchamianiem zimnego silnika raczej to związku nie będzie miało.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

op
(23-06-2017, 08:30)maciej1486 napisał(a): Cofajace sie paliwo?
Dlatego trzeba by zmierzyc cisnienie paliwa i jego czas spadku.

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

op Dzisiaj udało mi się trafić ze znajomym który pracował kiedy w ASO Renault i teraz ma swój warsztat... potwierdził diagnozę kilku kolegow którzy pisali w tym temacie. KZFR ma padake o tu jest problem z odpalaniem, nic, zbieram kasę i sily i robimy.

Odpowiedz
Celek
Zarejestrowani

Hej MIke , Tak jak Pisałem wczesniej dzieki uprzejmości Oktawiusza , od nowa zaadoptowałem przepustnice i w moim przypadku pomogło jak reka odjął.. u Ciebie to nie podziałało.. Ciekawe czy to KZFR .. Daj znać jak tam po wymianie ..A dokladnie jak to przebiegało to nie wiem... nie znam sie na tym , na pewno poprzez CLIP-a ...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2017, 21:11 przez Celek.)

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

op Czesc. Odebrałem auto od mechanika, wymieniony kompletny rozrząd z KZFR i jest bajka. Na wolnych obrotach w aucie to nawet nie wiem że silnik chodzi. Nowy jest też pasek napędu osprzętu i rolka napinacza a co najważniejsze auto odpala od strzału bez zajakniecia.

Odpowiedz
kamilN
Zarejestrowani

Czy da się te parametry na przepustnicy samemu wykasować czy konieczny jest komp ? Czy odłączenie aku na kilka godzin coś da żeby się zreserowaly ustawienia ?

Odpowiedz
Gregorio555
Zarejestrowani

Hejka. Mam problem właśnie z odpalaniem. Auto normalnie kręci, ale nie ma rozruchu silnika. Wymieniłem świece zapłonowe, cewki, czujnik wału korbowodowego. Przedmuchałem filtr powietrza. Akumulator naładowany, jeszcze dla pewności sprawdzony na innym nowym działającym normalnie. Masa przeczyszczona.To samo cały czas kręci, ale nie odpala. Co jeszcze można sprawdzić w takim przypadku w domowych warunkach na szybko... Pryszedł mi do głowy jeszcze alternator ale czy to właściwie...? Piszczy w okolicy przepustnicy ciągły dźwięk...ale to chyba normalne...? Ktoś coś podpowie, bo mi ręcę opadły. Ściągnołem dziś jeszcze kolektor dolotowy i okazało się że sporo oleju majonezowego było w nim i czeka na czyszczenie i nowe uszczelki... Jakieś rady?

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Podłączyć komputer i sprawdzić czego brakuje podczas rozruchu. Może immo trzyma?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2023, 22:12 przez twilk7.)

Odpowiedz
Gregorio555
Zarejestrowani

Błędów jest kilka i były obecne ale auto odpalało i jeździło.
Te błędy występują teraz: 
C1180,
B1042,
P0420,
P0460,
P0136,
P0354,
P0353,
P0352,
P0351,
P0575.
Dostępu do Clip-a nie mam.
Immo trzyma to znaczy rozkodował się kluczyk ?
Co jest potrzebne by go z powrotem zakodować ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2023, 07:45 przez Gregorio555.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości