Odma olejowa
A dlaczego jeden EGR jest taki
https://www.googleadservices.com/pagead/...QQYQ&adurl= A drugi taki https://www.googleadservices.com/pagead/...Q6AE&adurl= Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Takie błędy dzisiaj zczytalem, po usunięciu i zapaleniu silnika ten pierwszy pojawił się po chwili. Czy to świadczy o usterce elektrycznej i czyszczenie nic nie da, czy po prostu jest zapchany i się zacina? A na drugim zdjęciu klika parametrów, czwarty wtrysku chyba do regeneracji?
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka (10-02-2023, 07:57)rafow napisał(a): A dlaczego jeden EGR jest taki Bo ten drugi jest do 1.9 dci 102KM do Sc 1 (na przykład).
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
Ok, dzięki za odpowiedź, nie widziałem jak wygląda u mnie, bo nie montowałem go (na przykład). Mechanik zakładał, jak stwierdził niby lepszy chiniol. Teraz chętnie sam bym go wymienił, więc stąd moje pytanie, jaki powinien być.
Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka
Zaślepienie nie zlikwiduje błędu ,moim zdaniem masz uszkodzoną część elektryczną zaworu i jak pisałem wcześniej czyszczenie tego nie rozwiąże ,warto by sprawdzić wtyczkę i przewody do zaworu. Korekta 4 na minusie nie ciekawie, na początek zapodaj mu LM do wtrysków na rezerwie .
Czy mogę wymienić tylko ten element, czy cały EGR, chodzi mi o tą chłodnicę
https://www.google.pl/url?sa=t&source=we...pHigM6rktP (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2023, 05:36 przez rafow.) (11-02-2023, 21:01)Jurek napisał(a): Korekta 4 na minusie nie ciekawie, na początek zapodaj mu LM do wtrysków na rezerwie . Ujemna korekta, w tym przypadku, jeszcze nie jest niczym złym. Parametry też są nie najgorsze .Zastosuj dobrą chemię z Forte, celem przeczyszczenia układu zasilania. Co do EGR, z doświadczenia mogę powiedzieć, że tylko oryginał posłuży długo i bezproblemowo. Wysłane przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2023, 08:26 przez twilk7.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości