Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Odma olejowa


Jurek
Zarejestrowani

Jeśli nie widzi położenia to raczej czyszczenie nic nie da ,raczej usterka części elektrycznej.

Odpowiedz
rafow
Zarejestrowani

Dwa lata temu był wymieniany, mechanik mówił że to jest zamiennik, ale już by się skończył. A podał by ktoś numer oryginału

Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
rafow
Zarejestrowani

A dlaczego jeden EGR jest taki
https://www.googleadservices.com/pagead/...QQYQ&adurl=
A drugi taki
https://www.googleadservices.com/pagead/...Q6AE&adurl=

Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
rafow
Zarejestrowani

Takie błędy dzisiaj zczytalem, po usunięciu i zapaleniu silnika ten pierwszy pojawił się po chwili. Czy to świadczy o usterce elektrycznej i czyszczenie nic nie da, czy po prostu jest zapchany i się zacina? A na drugim zdjęciu klika parametrów, czwarty wtrysku chyba do regeneracji? [Obrazek: 88f73900077e9894fe3952e26d21161e.jpg][Obrazek: 965500140ace084791013b100d939b13.jpg]

Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

(10-02-2023, 07:57)rafow napisał(a): A dlaczego jeden EGR jest taki
https://www.googleadservices.com/pagead/...QQYQ&adurl=
A drugi taki
https://www.googleadservices.com/pagead/...Q6AE&adurl=

Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka

Bo ten drugi jest do 1.9 dci 102KM do Sc 1 (na przykład).

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
rafow
Zarejestrowani

Ok, dzięki za odpowiedź, nie widziałem jak wygląda u mnie, bo nie montowałem go (na przykład). Mechanik zakładał, jak stwierdził niby lepszy chiniol. Teraz chętnie sam bym go wymienił, więc stąd moje pytanie, jaki powinien być.

Wysłane z mojego CPH2089 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Zaślep to w cholerę i już.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Zaślepienie nie zlikwiduje błędu ,moim zdaniem masz uszkodzoną część elektryczną zaworu i jak pisałem wcześniej czyszczenie tego nie rozwiąże ,warto by sprawdzić wtyczkę i przewody do zaworu. Korekta 4 na minusie nie ciekawie, na początek zapodaj mu LM do wtrysków na rezerwie .

Odpowiedz
rafow
Zarejestrowani

Czy mogę wymienić tylko ten element, czy cały EGR, chodzi mi o tą chłodnicę

https://www.google.pl/url?sa=t&source=we...pHigM6rktP

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2023, 05:36 przez rafow.)

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

(11-02-2023, 21:01)Jurek napisał(a): Korekta 4 na minusie nie ciekawie, na początek zapodaj mu LM do wtrysków na rezerwie .

Ujemna korekta, w tym przypadku, jeszcze nie jest niczym złym. Parametry też są nie najgorsze .Zastosuj dobrą chemię z Forte, celem przeczyszczenia układu zasilania.
Co do EGR, z doświadczenia mogę powiedzieć, że tylko oryginał posłuży długo i bezproblemowo.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2023, 08:26 przez twilk7.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • Roming




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości