Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 24-12-2015, 10:51
czujnik jest wsadzony i zablokowany drutem bądź plastikową zawleczką w kształcie litery "U" wyciągasz zawleczkę i czujnik wychodzi... płynu Ci ucieknie max szklankę ale jeśli zrobisz to w miarę szybko to nie będzie dużego ubytku
jak dokupujesz czujnik, pierw sprawdź u siebie jaki masz te czujniki są niemalże uniwersalne tylko chodzi o to ile ma pinów, żeby później pasowało Ci do kostki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2015, 10:53 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,010
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
O dziekuje bardzo w poniedzialek sie za to biore lecz dostep niezbyt przyjemny;)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
maciej1486
21,010
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Czy wymieniał ktoś ten czujnik bo nie mogę go odnależć od góry tzn chyba wymacałem go i nic poza tym bo dostęp kiepski. Może jakieś rady;D
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 10-01-2016, 12:06
nie wiem czy nie lepiej będzie Ci zdemontować termostat, ucieknie Ci z pół litra płynu a zobaczysz ten czujnik i w którą stronę ma włożoną zawleczkę.
Do czujnika dochodzi kostka z kablami to raczej na pewno powinieneś go wymacać
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,010
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Dostep fatalny
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
maciej1486
21,010
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Czujnik wymieniony koszt 35zł po przejechaniu 5km w temp -4 nadal palą się 4 kreski lecz po wymianie czujnika udało się skasować stały błąd zwarcia lub przerwania obwodu czujnika. Chyba, ze 5 kreska pojawi się po przejechaniu większej ilości km. Musze to jeszcze sprawdzić
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2016, 14:07 przez maciej1486.)
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 18-01-2016, 18:33
możliwe Maciej że właśnie tak będzie
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,010
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Jutro się karne ostrzej to sprawdzę
•
maciej1486
21,010
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Dziś zrobiłem 35km w jedną stronę przy -6 jazda dość delikatna do max 2500 obrotów prędkość max 95km/h na 4 kreskach. Załatwiłem sprawę 10min max i wracam na 4 kreskach, ale zacząłem już dość dynamiczniej jechać 5 kreska wskoczyła i trzymała się przez jakieś 10km potem znów ,,delikatna,, jazda i temp znów na 4 kreskach.
Dziś ojciec wracał z nocki i 30km zrobił na 4 kreskach temp też koło -6. A on ma nowy termostat.
Jak jest u Was?
•
alamsok1
77
0
4
4
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Dąbrowa Górnicza
alamsok1
Zarejestrowani
— 20-01-2016, 12:22
W moim scenicu 2.0 16v pełną temperaturę łapie po ~~5 km a 35 stopni mam po 1km przy -8 -10 stopni,bo przełącza na gaz.Kolega ma 1.5 dci 105km i u niego przy delikatnej jezdzie potrafią spaść 2 kreski ale przy -15-20 stopni.Diesel ma większą sprawność i gorzej go nagrzać a benzyniak szybciej się grzeje mniejsza sprawność.
•
|