Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 23-11-2015, 19:31
(23-11-2015, 16:53)ninja_cat napisał(a): "przejedź się i jak będziesz mieć drugą-trzecią kreskę zatrzymaj się i dotknij chłodnicę. Termostat powinien być zamknięty a chłodnica zimna... " - w jakim przypadku?
termostat powinien puszczać (otwierać się) gdy temp na wyświetlaczu będzie ok 4-5kreski
a dziś sprawdziłem, to co chciałeś
-drugą kreskę łapie po przejechaniu 2.8-3km w czasie 5 minut, a ciepłe powietrze leciało jeszcze zanim była druga kreska
-trzecią po przejechaniu prawie 5km
-czwartą po 8km
zaznaczam że grzanie włączone miałem na max z klimą na 3 biegu, i jazda bardzo delikatna nie przekraczająca 2.5k obr
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
ninja_cat
50
0
0
1
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
@ Mati, dzieki. Ja dzis pojezdzilem chwile po osiedlu (kilka minut) z niewielka predkoscia. Nie udalo mi sie dojsc do 2-giej kreski. Cieple powietrze zaczelo leciec po kilku minutach, ale dosc leniwie. Macalem gorny waz od chlodnicy. Nie zaobserwowalem, zeby byl cieply.
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 23-11-2015, 20:46
(23-11-2015, 20:10)ninja_cat napisał(a): Cieple powietrze zaczelo leciec po kilku minutach, ale dosc leniwie. Macalem gorny waz od chlodnicy. Nie zaobserwowalem, zeby byl cieply. więc myślę że wszystko OK
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
ninja_cat
50
0
0
1
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Skad moze byc to nadmierne parowanie w takim razie?
•
maciej1486
21,009
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Poszukaj na forum jest podobny wątek.
•
ninja_cat
50
0
0
1
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Ten o odwrotnie zalozonym filtrze? To niestety nie jest problem w moim przypadku.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 24-11-2015, 07:06
Woda wewnątrz auta / dziura w nagrzewnicy / niesprawna klapa obiegu zamkniętego / mokry filtr / nadmuch ustawiony do wnętrza i na nogi, zamiast na szybę ...
Otwarta paczka kociego żwirku silikonowego + włączona klimatyzacja powinny dać radę - o ile nie ma wody w schowkach.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
maciej1486
21,009
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Nie zakładam nowego, podepnę się. Czy w SII 1.9dci wymienia się czujnik płynu chłodzącego czy jest on razem z termostatem wymienny?
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 23-12-2015, 22:17
jest w termostacie, ale jest wymienny
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,009
23
2410
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Pewnie po odkreceniu plyn wyleci?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
|