slawek0624
31
0
2
0
SC III ph II
2014
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Przytoczna
op
Witam.Problem ze ściąganiem w prawo wydruk ze stacji ok opony nowe a jak ściągał tak ściąga dalej
•
jasiuzkl
1,574
1
437
536
SC II ph I
2006
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Kołobrzeg
jasiuzkl
Zarejestrowani
— 03-06-2017, 17:37
a jak wywazenie kół i cisnienie w kołach ?
chyba zeby jeszcze spr. w innym serwisie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2017, 17:46 przez jasiuzkl.)
•
slawek0624
31
0
2
0
SC III ph II
2014
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Przytoczna
op
koła wyważone.ciśnienie wszędzie takie same,to już drugi warsztat i to samo wszystko na zielono
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Opony zmieniane tyl przod?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
slawek0624
31
0
2
0
SC III ph II
2014
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Przytoczna
op
nie zmieniałem tył z przodem bo jak tylko je założyłem/ nowy komplet / to też ściągał wcześniej na starych też ściągał tłumaczyłem sobie że to stare opony i dlatego ale na nowych to jakieś dziwne
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 04-06-2017, 06:30
Widzę, że ktoś tu sprawdzał geometrię zawieszenia.
Metodą uproszczoną, ale zawsze.
Ponieważ kiedyś miałem podobną historię - u mnie rozwiązaniem okazało się skalibrowanie układu wspomagania elektrycznego kierownicy, konkretnie ustawienie punktu zerowego wspomagania. W zeszłym roku walczyliśmy z tym ze dwa dni.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Tylko ze to skalibrowanie ukladu wspomagania nie powoduje sciagania tylko to czy kierownica jest prosto gdy auto jedzie prosto.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 04-06-2017, 07:22
(04-06-2017, 07:05)maciej1486 napisał(a): Tylko ze to skalibrowanie ukladu wspomagania nie powoduje sciagania tylko to czy kierownica jest prosto gdy auto jedzie prosto. To trochę nie tak. kalibracja (sprawdziłem w praktyce) powoduje, że auto z kierownicą ustawiona na wprost jedzie prosto.
U mnie, po wymianie koncówki drążka i ustawieniu zbieżności, brak kalibracji powodował, że przy próbie jazdy na wprost wspomaganie cały czas działało i ciągnęło w lewo. Kalibracja powoduje powiazanie zerowego punktu wspomagania (tzn połozenia, w którym ono nie działa i nie przykłada siły w układzie kierowniczym) z ustawieniem kół do jazdy na wprost. Bez kalibracji punkt ten może być ustawiony w pozycji lekko skręconych kół.
Warto to sprawdzić, w końcu jest to funkcja wyłącznie programowa.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
slawek0624
31
0
2
0
SC III ph II
2014
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Przytoczna
op
u mnie wygląda to tak że jadąc prosto muszę kierownice trzymać lekko w lewo gdy ją puszcze kierownica ustawia się prosto a samochód jedzie w prawo
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 04-06-2017, 09:35
1. Źle ustawiona geometria (sprawdzić warto równoległość osi)
2. Blokują hamulce
3. Skrzywiony wahacz
4, Wybite tuleje wahacza
5. Nie dokręcona rama pomocnicza mocowania zawieszenia
i tak dalej.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
|