Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

ściąga w prawo


slawek0624
Zarejestrowani

op         Witam.Problem ze ściąganiem w prawo wydruk ze stacji ok opony nowe a jak ściągał tak ściąga dalej

Odpowiedz
jasiuzkl
Zarejestrowani

a jak wywazenie kół i cisnienie w kołach ? Biggrin

chyba zeby jeszcze spr. w innym serwisie

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2017, 17:46 przez jasiuzkl.)

Odpowiedz
slawek0624
Zarejestrowani

op koła wyważone.ciśnienie wszędzie takie same,to już drugi warsztat i to samo wszystko na zielono

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Opony zmieniane tyl przod?

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
slawek0624
Zarejestrowani

op nie zmieniałem tył z przodem bo jak tylko je  założyłem/ nowy komplet / to też ściągał wcześniej na starych też ściągał tłumaczyłem sobie że to stare opony i dlatego ale na nowych to jakieś dziwne

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Widzę, że ktoś tu sprawdzał geometrię zawieszenia.
Metodą uproszczoną, ale zawsze.
Ponieważ kiedyś miałem podobną historię - u mnie rozwiązaniem okazało się skalibrowanie układu wspomagania elektrycznego kierownicy, konkretnie ustawienie punktu zerowego wspomagania. W zeszłym roku walczyliśmy z tym ze dwa dni.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Tylko ze to skalibrowanie ukladu wspomagania nie powoduje sciagania tylko to czy kierownica jest prosto gdy auto jedzie prosto.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(04-06-2017, 07:05)maciej1486 napisał(a): Tylko ze to skalibrowanie ukladu wspomagania nie powoduje sciagania tylko to czy kierownica jest prosto gdy auto jedzie prosto.
To trochę nie tak. kalibracja (sprawdziłem w praktyce) powoduje, że auto z kierownicą ustawiona na wprost jedzie prosto.
U mnie, po wymianie koncówki drążka i ustawieniu zbieżności, brak kalibracji powodował, że przy próbie jazdy na wprost wspomaganie cały czas działało i ciągnęło w lewo. Kalibracja powoduje powiazanie zerowego punktu wspomagania (tzn połozenia, w którym ono nie działa i nie przykłada siły w układzie kierowniczym) z ustawieniem kół do jazdy na wprost. Bez kalibracji punkt ten może być ustawiony w pozycji lekko skręconych kół.
Warto to sprawdzić, w końcu jest to funkcja wyłącznie programowa.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
slawek0624
Zarejestrowani

op u mnie wygląda to tak że jadąc prosto muszę kierownice trzymać lekko w lewo gdy ją puszcze kierownica ustawia się prosto a samochód jedzie w prawo

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

1. Źle ustawiona geometria (sprawdzić warto równoległość osi)
2. Blokują hamulce
3. Skrzywiony wahacz
4, Wybite tuleje wahacza
5. Nie dokręcona rama pomocnicza mocowania zawieszenia
i tak dalej.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości