Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic


Mati
Zarejestrowani

(09-03-2016, 17:33)SebaScenic napisał(a): W auto wsadziłem 1800zl plus opony 16 za 1100zl. A kupilem go za 8tys. 
więc wyniosło Cię już prawie 11 tysięcy.. a sprzedasz pewnie za ok 8tys...
(09-03-2016, 17:33)SebaScenic napisał(a): Panowie teraz pytanie czy trzymac scenica czy sprzedac
różnica którą stracisz na aucie już jest kosztem całego drugiego silnika...

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

(10-03-2016, 17:16)Mati napisał(a): więc wyniosło Cię już prawie 11 tysięcy.. a sprzedasz pewnie za ok 8tys...
Jeżeli silnik ma do roboty to i za 8 tyś będzie mu ciężko sprzedać

Odpowiedz
SebaScenic
Zarejestrowani

Mechanik twierdzi ze silnik jest ok. Oleju mowi ze w ic doslownie nawet kieliszeczks nie bylo a zrobil nim troche km dzisiaj. Ale to wyjdzie jak pojezdze. Jednak zastanowie sie nad trzymaniem auta.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
SebaScenic
Zarejestrowani

Witam. Ciag dalszy przygody z olejem. Obserwowalem wycieki oleju. Cieknie delikatnie ze zgaszaka. Turbina wydaje mi sie ze gwizdze jakos ale nie wie czy tak bylo wczesniej. Od dolnych obrotow slychac tak do 2tys pozniej zanika odglos. Normalne? Czy turbina do naprawy i tez dlatego olej moze ciagnie i dla tego pod zgaszakiem lekko kapie. ?pozdrawiam z mrozem -9°

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

wiem że miałeś go u mechanika i że miał to zrobić.. ale mimo wszystko sprawdziłbym odpływ do miski na własną rękę, ściągnij gumowy wężyk i spróbuj coś cienkiego włożyć w ten króciec który wystaje z silnika. Napisz ile dokładnie cm dało się włożyć, nie trzeba w nic innego ingerować tylko rękę głęboko włożyć i sprawdzić
(14-03-2016, 07:57)SebaScenic napisał(a): Cieknie delikatnie ze zgaszaka.
miałem to samo.. więc ten olej przez cały IC musiał przejść.
(14-03-2016, 07:57)SebaScenic napisał(a): Czy turbina do naprawy i tez dlatego olej moze ciagnie i dla tego pod zgaszakiem lekko kapie. ?
jeśli by się turbo rozszczelniło to jest taka możliwość, alwe na początek sprawdź to o czym piszę u góry tego posta.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
SebaScenic
Zarejestrowani

Wkładałem osobiscie drut i mysle ze wchodziło kolo 10cm -+.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Nie ma około, zmierz dokładnie ta rurka min jest pod kątem w misce.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

I tam pod katem tez lubi sie przypchac musisz tak wsadzic by na drucie byl olej z miski

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Nie musi być olej, miska ma w tym miejscu inny kształt, musi być czuć że już jesteś na dole miski.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
SebaScenic
Zarejestrowani

Zmienilem na drut od elektrody bez otuliny. Dosc głeboko wszedl i bez wiekszych oporow. 
Co jest z gwizdaniem turbiny? Gwizdze z dolnych obrotow tak do 2tys. Przy schodzeniu obrotow tez z obrotami gwizdze. Sad

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

11 gości