op
Silnik był remontowany tłoki pierścienie zawory panewki i turbina po regeneracji. Przyznam się że wymontowałem 1 i 3 wtrysk żeby zamoczyć i wyczyścić wyleciały mi takie małe tulejeczki podobne do kulki od łożyska tylko płaskie i nie wiem czy do właściwego je wsadziłem wyglądały tak samo ale po złożeniu auto chodził dobrze dopiero po dwóch dniach przestał dobrze pracować silnik
Wtryski
op
Witam założyłem inne te dwa wtryski co rozkręcałem prubowałem zakodować na 3 cylindrze zakodowałem bez problemu a na pierwszym nie mogę zakodować cały czas powraca numer starego wtryskiwacza kodowałem delphi e150 oraz Maxiecu co może być przyczyną .Po odpaleniu bez kodowania korekty na 3 cylindrze gorsze jak poprzednio 2.6 na wolnych obrotach wtryski wyglądają jak nowe z dostałem zaświadczenie z pomiarami maszyny bosch
op
Tylko czemu nie mogę zakodować tego 1 wtrysku .
Na tych starych co rozbierałem miał lepsze korekty tylko nie chciał jechać a na tych co teraz zamontowałem ma gorsze to jest dziwne no i jeszcze na czwartym na teście przelewowym wyszło dużo 85ml przez 4 min na biegu jałowym czy jeszcze ten 4 by mieszał (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2020, 18:25 przez arektom.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości