Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 01-09-2019, 21:03
@ haszczurur zalej LM Spulung i sprawdź jeszcze raz,
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(01-09-2019, 20:14)twilk7 napisał(a): @haszczur, zrób test przelewowy, bo albo to nie wina wtrysków, albo wszystkie do wymiany.
To wina wtrysków, z tym, że ten +2.80 pogorszył się.
W razie czego to tylko jeden wymienię. Dwa na minusie jeszcze dadzą radę a ten 0 jest dobry.
•
arektom
111
0
4
7
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Czerwonak
arektom
Zarejestrowani
— 02-09-2019, 03:32
op
Turbo słychać że odpala przy około 1800 obr
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2019, 03:35 przez arektom.)
•
twilk7
4,258
17
2593
875
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 02-09-2019, 10:34
(02-09-2019, 03:24)haszczurur napisał(a): (01-09-2019, 20:14)twilk7 napisał(a): @haszczur, zrób test przelewowy, bo albo to nie wina wtrysków, albo wszystkie do wymiany.
To wina wtrysków, z tym, że ten +2.80 pogorszył się.
W razie czego to tylko jeden wymienię. Dwa na minusie jeszcze dadzą radę a ten 0 jest dobry. Wymień i wrzuć korekty po wymianie.
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(01-09-2019, 21:03)Mati napisał(a): @ haszczurur zalej LM Spulung i sprawdź jeszcze raz,
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Dziś kupię LM akurat mam mało paliwa w zbiorniku to lepiej zadziała.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to haszczurur for this post
• Mati
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(02-09-2019, 03:32)arektom napisał(a): Turbo słychać że odpala przy około 1800 obr
Napisałeś, że turbo po regeneracji, orientujesz się czy wymieniana była kierownica zmiennej geometrii.
Po pewnym czasie eksploatacji łopatki w kierownicy dostają luzu i nie reagują tak szybko jak powinny stąd może być opóźnienie o którym piszesz.
W mojej turbinie podczas regeneracji wymienili kierownicę i turbo reaguje bez opóźnień to znaczy nie ma turbo-dziury.
•
arektom
111
0
4
7
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Czerwonak
arektom
Zarejestrowani
— 02-09-2019, 14:29
op
Tak była wymieniana dlatego że moja się rozsypała nawet pękła ośka coś dostało się do turbiny
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
W takim razie może być to kwestia regulacji.
•
arektom
111
0
4
7
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Czerwonak
arektom
Zarejestrowani
— 02-09-2019, 17:44
op
Wszystko możliwe tylko że mechanik skomentował to tak że regulacje ustawiają już fachowcy co regenerują turbine.
Że ta turbina jest już wyregulowana.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2019, 17:44 przez arektom.)
•
Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-09-2019, 19:27
(02-09-2019, 17:44)arektom napisał(a): Wszystko możliwe tylko że mechanik skomentował to tak że regulacje ustawiają już fachowcy co regenerują turbine.
Że ta turbina jest już wyregulowana. to dobrze powiedział, jak dokładnie nie wie to lepiej niech nie rusza, tam jest kwestia obrotu a może i pół na sztandze turbiny
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|