op
Tu jest właśnie pies pogrzebany że to był domorosly mechanik żadnego kwita nic nie mam:/ jedyne co mogę zrobić to czarny PR;/
Stuki w silniku
op
Rozebralem silnik ściągnąłem glowice i okazało się że zawory walily w tłoku. Nie było dużego oporu dlatego nie zablokowalo silnika. Moje pytanie dlaczego silnik gasl? Czy to jakiś czujnik jest? Bo na dobra sprawę mógł chodzić dalej nie było jakiegoś dużego styku między zaworami a tlokami
Możliwe że gasł bo po prostu zle pracował, swoją drogą jak to możliwe że korzystając z blokad 2 razy tak zle ustawić rozrząd :/ na moje wiejskie scentrowane oko jeżeli dobrze zablokował wałki rozrządu to źle wkręcił blokadę wału korbowego. Oile dobrze pamiętam tam jest więcej niż jeden otwór, lecz mogę się mylić.
A skoro zawory walily w tłoki to ciekawe w jakim są teraz stanie?! (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-01-2019, 18:07 przez kotleto.)
op
I tutaj mam kolejne pytanie zawór wyciągnąć pół biedy ale jakieś urządzenie do wlozenia ktoś ma coś takiego jakiś link?
Po czym poznajesz, że zawory waliły w tłoki? Na tłokach są nacięcia na zawory fabryczne - to nie ślady po zderzeniu z zaworami.
Tak, na wale są 2 otwory i trzeba trafić w ten co nie jest dziurą po wyważaniu. Silnik gasł, bo jak zawory były otwarte to nie miał kompresji i gasł.
op
(22-01-2019, 19:25)Maciek R4 napisał(a): Po czym poznajesz, że zawory waliły w tłoki? Na tłokach są nacięcia na zawory fabryczne - to nie ślady po zderzeniu z zaworami. Pod jedną z świec znalazłem mały opilek na tlokach od strony wydechu lekkie ślady tarcia tak samo po linii na zaworach ślady tarcia
op
Panowie chce sprawdzić czy głowicą nie jest za bardzo splanowana jaki powinna mieć wymiar?
op
No ja nie chce planować chciałbym sprawdzić tylko czy zawory są szczelne i jakby ktoś miał wymiar głowicy żeby sprawdzić
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości