Stop błąd ładowania akumulatora
itek
— 01-02-2020, 22:54 (01-02-2020, 22:20)andrzejwa napisał(a): Ładowanie 13.5 v to normalne w SC III przy sprawnym akumulatorze. To rzężenie to może być sprzęgiełko alternatora. Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Zamówiłem nowy alternator bo potrzebuję auta ( moje narzędzie pracy) i nie mogę czekać na to aż komuś uda się trafić z diagnozą. Też podejrzewałem sprzęgło alternatora ale nie pisałem, żeby nie sugerować w odpowiedziach. W pon. będzie wymienione i napiszę jaki efekt. Trochę jestem rozczarowany brakiem zainteresowania i pomocy ze strony innych forumowiczów, no ale też rozumiem- sobota, wieczór, dział: "co akurat spożywam" jest ważniejszy od reszty świata. Tak przy okazji, kiedyś zadałem pytanie na forum-czemu służy ten " idiotyczny, zajmujący miejsce na forum dział" i do dzisiaj nikt nie odpowiedział. Pozdrawiam, spożywam herbatę!!!
itek
— 09-02-2020, 17:33 (01-02-2020, 22:54)itek napisał(a):(01-02-2020, 22:20)andrzejwa napisał(a): Ładowanie 13.5 v to normalne w SC III przy sprawnym akumulatorze. To rzężenie to może być sprzęgiełko alternatora.
Dojechałem normalnie zgasilem poszedłem do domu po kilku godzinach niespodzianka
Altek się skończył? Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2020, 23:05 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Miałem identycznie i był to alternator. Ewentualnie sprawdź ładowanie miernikiem na alternatorze.
(22-02-2020, 23:05)pio555 napisał(a): Dojechałem normalnie zgasilem poszedłem do domu po kilku godzinach niespodzianka Szczęście w nieszczęściu. W dwójce tez tak mi latek padł z tym ze wszedłem do sklepu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
op
Lepiej pod domem niż 500 km dalej gdzieś w Polsce ja też na szczęście dojechałem o własnych siłach do warsztatu, niestety jak napięcie spadło do chyba 11,5 V na akumulatorze to już nie odpalił. Tanio niestety nie będzie pomijając koszt regeneracji altaka to musiałem dać 300 zł za wymianę.
Temat sie trochę komplikuje bo usterka raz wystepuje raz nie...dzis pojezdzilem po miescie i zapalila sie tylko raz i zaraz zgasla....teraz nie chce sie zapalic....jutro jade do mechanika i mam nadzieję ze się zaświeci i będę wiedzial ci i jak
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (23-02-2020, 15:59)pio555 napisał(a): Temat sie trochę komplikuje bo usterka raz wystepuje raz nie...dzis pojezdzilem po miescie i zapalila sie tylko raz i zaraz zgasla....teraz nie chce sie zapalic....jutro jade do mechanika i mam nadzieję ze się zaświeci i będę wiedzial ci i jak Kończące się szczotki i raz łapią raz nie. Kosztowało mnie to chyba 300 wymiana regulatora ze sprawdzeniem alternatora. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Liczę sie pełną regeneracją altka...pytamie kiedy moj machanik go wyrwie z auta
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości