Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Stop błąd ładowania akumulatora


andrzejwa
Zarejestrowani

Ładowanie 13.5 v to normalne w SC III przy sprawnym akumulatorze. To rzężenie to może być sprzęgiełko alternatora.

Odpowiedz
itek
(01-02-2020, 22:20)andrzejwa napisał(a): Ładowanie 13.5 v to normalne w SC III przy sprawnym akumulatorze. To rzężenie to może być sprzęgiełko alternatora.

Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Zamówiłem nowy alternator bo potrzebuję auta ( moje narzędzie pracy) i nie mogę czekać na to aż komuś uda się trafić z diagnozą. Też podejrzewałem sprzęgło alternatora ale nie pisałem, żeby nie sugerować w odpowiedziach. W pon. będzie wymienione i napiszę jaki efekt.
Trochę jestem rozczarowany brakiem zainteresowania i pomocy ze strony innych forumowiczów, no ale też rozumiem- sobota, wieczór, dział: "co akurat spożywam" jest ważniejszy od reszty świata.
Tak przy okazji, kiedyś zadałem pytanie na forum-czemu służy ten " idiotyczny, zajmujący miejsce na forum dział" i do dzisiaj nikt nie odpowiedział. Pozdrawiam, spożywam herbatę!!!

Odpowiedz
itek
(01-02-2020, 22:54)itek napisał(a):
(01-02-2020, 22:20)andrzejwa napisał(a): Ładowanie 13.5 v to normalne w SC III przy sprawnym akumulatorze. To rzężenie to może być sprzęgiełko alternatora.

Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Zamówiłem nowy alternator bo potrzebuję auta ( moje narzędzie pracy) i nie mogę czekać na to aż komuś uda się trafić z diagnozą. Też podejrzewałem sprzęgło alternatora ale nie pisałem, żeby nie sugerować w odpowiedziach. W pon. będzie wymienione i napiszę jaki efekt.
Trochę jestem rozczarowany brakiem zainteresowania i pomocy ze strony innych forumowiczów, no ale też rozumiem- sobota, wieczór, dział: "co akurat spożywam" jest ważniejszy od reszty świata.
Tak przy okazji, kiedyś zadałem pytanie na forum-czemu służy ten " idiotyczny, zajmujący miejsce na forum dział" i do dzisiaj nikt nie odpowiedział. Pozdrawiam, spożywam herbatę!!!   KILKA DNI PÓŹNIEJ - wymiana alternatora pomogła, szkoda tylko że tak drogo! ( w serwisie 1600 nowy, 1200 regener.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Dojechałem normalnie zgasilem poszedłem do domu po kilku godzinach niespodzianka
Altek się skończył?[Obrazek: 6e19bb13e76a45643916d6e14bb67c6e.jpg]

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2020, 23:05 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

op Miałem identycznie i był to alternator. Ewentualnie sprawdź ładowanie miernikiem na alternatorze.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • pio555
siwusek216
Zarejestrowani

(22-02-2020, 23:05)pio555 napisał(a): Dojechałem normalnie zgasilem poszedłem do domu po kilku godzinach niespodzianka
Altek się skończył?[Obrazek: 6e19bb13e76a45643916d6e14bb67c6e.jpg]

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Szczęście w nieszczęściu. W dwójce tez tak mi latek padł z tym ze wszedłem do sklepu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

op Lepiej pod domem niż 500 km dalej gdzieś w Polsce ja też na szczęście dojechałem o własnych siłach do warsztatu, niestety jak napięcie spadło do chyba 11,5 V na akumulatorze to już nie odpalił. Tanio niestety nie będzie pomijając koszt regeneracji altaka to musiałem dać 300 zł za wymianę.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Temat sie trochę komplikuje bo usterka raz wystepuje raz nie...dzis pojezdzilem po miescie i zapalila sie tylko raz i zaraz zgasla....teraz nie chce sie zapalic....jutro jade do mechanika i mam nadzieję ze się zaświeci i będę wiedzial ci i jak

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

(23-02-2020, 15:59)pio555 napisał(a): Temat sie trochę komplikuje bo usterka raz wystepuje raz nie...dzis pojezdzilem po miescie i zapalila sie tylko raz i zaraz zgasla....teraz nie chce sie zapalic....jutro jade do mechanika i mam nadzieję ze się zaświeci i będę wiedzial ci i jak

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Kończące się szczotki i raz łapią raz nie. Kosztowało mnie to chyba 300 wymiana regulatora ze sprawdzeniem alternatora.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Liczę sie pełną regeneracją altka...pytamie kiedy moj machanik go wyrwie z auta

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości