Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic III 1,6dci/130 - ciężko pali po nocy.


wędkarz
Zarejestrowani

A ile dałeś za tą przepustnicę?

To ustrojstwo pcha spaliny do egr...najlepiej by było się tego pozbyć

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2023, 10:20 przez wędkarz.)

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
GrzegorzN
Zarejestrowani

op
(22-09-2023, 10:20)wędkarz napisał(a): To ustrojstwo pcha spaliny do egr...najlepiej by było się tego pozbyć
Dałem coś koło 500zł Pierburga. Tak z miłą chęcią bym to wyprogramował, tylko obawiam się że może to nie być proste. Gdyby nie było czujnika ciśnienia spalin, to środek bym wyciął i zostawił tylko elektronikę. Zauważ że przez czujnik ciśnienia spalin, przy nie prawidłowym działaniu świruje moc auta. Bardzo mnie ciekawi czy ktoś już próbował to wyprogramować.

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

eh u mnie losowo, raz rano odpala super a raz wyraźnie układ zapowietrzony i kręci dłużej. Przy wymianie filtra trzeba sprawdzić uszczelki przewodu.

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

Po wymianie filtra czasami węże puste były a bez pierdnięcia odpala...to sie w jakiś sposób samo odpowietrza

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

(25-09-2023, 19:36)wędkarz napisał(a): Po wymianie filtra czasami węże puste były a bez pierdnięcia odpala...to sie w jakiś sposób samo odpowietrza

czekałem specjalnie aż pompa nabije ale nalej nie odpala od strzała.

Odpowiedz
GrzegorzN
Zarejestrowani

op
(25-09-2023, 19:36)wędkarz napisał(a): Po wymianie filtra czasami węże puste były a bez pierdnięcia odpala...to sie w jakiś sposób samo odpowietrza
Przy włączeniu zapłonu(włożenie karty w czytnik) odpala się pompa w zbiorniku. Dlatego zapowietrzenie wykluczam przynajmniej u siebie. Dodatkowo mając błąd wtrysku, auto przechodzi w tryb awaryjny a tu o dziwo pali na dotyk. Na pewno jest to kwestia sterowania, tylko czego? Dawka paliwa czy zapłon? Obecnie czekam na wymianę przepustnicy, jak to ogarnę będę szukał.

Odpowiedz
Jarek1989
Zarejestrowani

A co do szarpnięcia podczas jazdy spr wtyczki od wtrysków. Ja W Scenicu IV 1.6 dCi miałem też problem z szarpaniem podczas jazdy o poprawa wtyczek wyeliminowala ten problem

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości