Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic III 1,6dci/130 - ciężko pali po nocy.


wędkarz
Zarejestrowani

A ile dałeś za tą przepustnicę?

To ustrojstwo pcha spaliny do egr...najlepiej by było się tego pozbyć

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2023, 10:20 przez wędkarz.)

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
GrzegorzN
Zarejestrowani

op
(22-09-2023, 10:20)wędkarz napisał(a): To ustrojstwo pcha spaliny do egr...najlepiej by było się tego pozbyć
Dałem coś koło 500zł Pierburga. Tak z miłą chęcią bym to wyprogramował, tylko obawiam się że może to nie być proste. Gdyby nie było czujnika ciśnienia spalin, to środek bym wyciął i zostawił tylko elektronikę. Zauważ że przez czujnik ciśnienia spalin, przy nie prawidłowym działaniu świruje moc auta. Bardzo mnie ciekawi czy ktoś już próbował to wyprogramować.

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

eh u mnie losowo, raz rano odpala super a raz wyraźnie układ zapowietrzony i kręci dłużej. Przy wymianie filtra trzeba sprawdzić uszczelki przewodu.

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

Po wymianie filtra czasami węże puste były a bez pierdnięcia odpala...to sie w jakiś sposób samo odpowietrza

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

(25-09-2023, 19:36)wędkarz napisał(a): Po wymianie filtra czasami węże puste były a bez pierdnięcia odpala...to sie w jakiś sposób samo odpowietrza

czekałem specjalnie aż pompa nabije ale nalej nie odpala od strzała.

Odpowiedz
GrzegorzN
Zarejestrowani

op
(25-09-2023, 19:36)wędkarz napisał(a): Po wymianie filtra czasami węże puste były a bez pierdnięcia odpala...to sie w jakiś sposób samo odpowietrza
Przy włączeniu zapłonu(włożenie karty w czytnik) odpala się pompa w zbiorniku. Dlatego zapowietrzenie wykluczam przynajmniej u siebie. Dodatkowo mając błąd wtrysku, auto przechodzi w tryb awaryjny a tu o dziwo pali na dotyk. Na pewno jest to kwestia sterowania, tylko czego? Dawka paliwa czy zapłon? Obecnie czekam na wymianę przepustnicy, jak to ogarnę będę szukał.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości