Kolejna sprawa to te szarpanie, po czyszczeniu miałem je tylko dwa razy przed czyszczeniem częściej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2023, 19:39 przez Neonixos666.)
Scenic III 1.6 dci, szybko przybywa sadzy w DPF, częste wypalanie.
op
Chodziło mi bardziej o to nie nie ma dużego nadciśnienia w dolocie, ale masz rację doładowanie jest nawet jak Boost sensor wskazuje podczas jazdy ciśnienie atmosferyczne. Tak pamiętam że to pisałeś i trzeba to koniecznie sprawdzić. Niby jak go wyjmowałem to grzybek był zamknięty ale może jak złapie temperatury to się zacina w pozycji nie zamkniętej. Szkoda że taka dziwna jego jest budowa bo by zaślepił go na chwilę.
Kolejna sprawa to te szarpanie, po czyszczeniu miałem je tylko dwa razy przed czyszczeniem częściej. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2023, 19:39 przez Neonixos666.) (27-09-2023, 17:45)Neonixos666 napisał(a):(27-09-2023, 17:35)mike_pi napisał(a): To zadam w jakim razie inne pytanie - co odpowiada za domknięcie EGR? Jakaś sprężyna czy mechanizm, który się wyrobił po 220 kkm? Co tam w środku się znajduje? Gdzie ten filmik, bo chyba coś mi umknęło? Z tych parametrów co podałeś wcześniej (EGR position i EGR value reference) u mnie nic się nie zmienia podczas jazdy. Jak wyciągałem swojego EGR, to nie czułem żadnych luzów. Fakt faktem większej siły nie przykładałem Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka
op
(27-09-2023, 19:58)mike_pi napisał(a): Gdzie ten filmik, bo chyba coś mi umknęło? (27-09-2023, 19:58)mike_pi napisał(a): Z tych parametrów co podałeś wcześniej (EGR position i EGR value reference) u mnie nic się nie zmienia podczas jazdy.Bo gorący egr działa tylko na zimnym silniku, po rozgrzaniu nie działa. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2023, 21:27 przez Neonixos666.)
op
Kolejna sprawa to te szarpanie, po czyszczeniu miałem je tylko dwa razy przed czyszczeniem częściej.
Najpierw działa gorący, zimny jest zamknięty, później gorący się zamyka i działa tylko zimny. Podczas wypalania oba są zamknięte. Też tak bardzo nie rozbierałem tego zaworu ale może warto się mu przyjrzeć (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2023, 14:20 przez Neonixos666.)
W takim razie czytając to co napisałeś, czyli zalany tylko filtr cudownym środkiem, na którym chwilę popracował, a tak naprawdę większość poszła przelewem do zbiornika, nie ma opcji na poprawę pracy wtryskiwaczy. Poczytaj, pooglądaj jakie należy zrobić procedury, aby poprawić pracę wtryskiwaczy. Trochę tego robimy i wiem co można i w jaki sposób osiągnąć. Twoja metoda,w tak krótkim czasie nic nie zrobiła, a poprawa pracy może wynikać z kilku innych parametrów.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
op
(05-10-2023, 17:50)twilk7 napisał(a): W takim razie czytając to co napisałeś, czyli zalany tylko filtr cudownym środkiem, na którym chwilę popracował, a tak naprawdę większość poszła przelewem do zbiornika, nie ma opcji na poprawę pracy wtryskiwaczy. Poczytaj, pooglądaj jakie należy zrobić procedury, aby poprawić pracę wtryskiwaczy. Trochę tego robimy i wiem co można i w jaki sposób osiągnąć. Twoja metoda,w tak krótkim czasie nic nie zrobiła, a poprawa pracy może wynikać z kilku innych parametrów. Masz rację są lepsze metody, sęk w tym że nikt tego nie robił 1.6 dci. Poprawnie to trzeba podłączyć się pod pompę bezpośrednio i podać sam preparat na którym będzie pracował z uwzględnieniem oczywiście przelewu. Mam zamiar przerobić stary filtr paliwa jako zbiornik do takiego serwisowego czyszczenia. Kupię przewód paliwa, złączki 10mm i będzie to zawieszone pod maską by grawitacyjnie środek doszedł do pompy, podepnę oczywiście również przelew i dodatkowy filtr na przewodzie do pompy CR. Wtedy będzie mało to ręce i nogi bo ten czas na którym pracował silnik na samym środku do czyszczenie był za krótki, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma, gonił mnie deszcz i trzeba było szybko składać. Co do poprawy korekt, to nie mogę udowodnić że na ich wartości miał wpływ tylko środek do czyszczenia, może temperatura, może akurat tak się ułożyło, zobaczę też jak zrobię więcej km wtedy wynik będzie bardziej miarodajny. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości