knapers85
39
1
6
1
SC III ph II
2015
2.0 dCi 150KM, 2014-2016
Warszawa
op
Hej, czy wiecie, gdzie można w mazowieckim zrobić porządny chip w SIII 2.0 dCi? Chciałbym coś podziałać z chipem bez ingerencji w elementy mechaniczne silnika(na razie) ale w prawdziwej majsterni z hamownią, nie w garażu u Mirka na osiedlu.
Czy ktoś z kolegów/koleżanek z forum robił chip w podobnym silniku? Ile z takiej operacji można uzyskać KM/Nm? Skrzynię mam AJ0...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2018, 11:28 przez knapers85.)
•
pio555
31,246
124
11089
3,028
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 23-09-2018, 11:40
Pytaj @ PRZEMO o zawsze kręci 2.0 dCi
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
PatiEK
785
1
221
30
SC II ph II
2007
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Warszawa
PatiEK
Zarejestrowani
— 23-09-2018, 11:41
Tyle że nie w mazowieckim.
Choć warto by się dowiedzieć ile bezpiecznie można samym programem bez wycinania np FAPa
•
ziolo
9
0
10
0
INNY
2014
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Sandomierz
ziolo
Zarejestrowani
— 11-02-2019, 07:09
Bez ruszania czego kolwiek można zrobić około 180HP.
Autonaprawa, wymiana opon, CLIP, elektryka, mechanika, klimatyzacja, chiptuning, FAP, DPF, EGR, dorabianie kart Renault, Airbag crashdata reset [Talisman, Megane IV, Clio IV, Kadjar, Scenic IV wszystkie nowe]. Sandomierz i okolice. Zapraszam 886-976-274
•
PRZEMO
32,342
67
7858
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 11-02-2019, 07:24
Dokładnie max 180 KM
W serii jest tak mały IC że nie próbujcie więcej - a przy automacie nie wiem czy jest sens więcej
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
siwusek216
5,896
17
4119
2,875
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
A jak ktoś będzie chciał więcej to Przemek wystraszy koniecznymi modyfikacjami. Mowa oczywiście o trójce, dwójka bez modyfikacji daje 200?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
lagoss
26
0
3
2
SC III ph I
2010
2.0 dCi 160KM, 2009-2011
Warszawa
lagoss
Zarejestrowani
— 28-08-2019, 20:17
Panowie, jakie jeszcze zmiany trzeba poczynić aby osiągnąć 200 kM i okolice 400 niutkow? Pojawiła się informacja o małej przepustowości intercoolera - czy jest to jedyna przeszkodą? Ciekawi mnie też jaka jest "bezpieczna" granica mocy dla tego silnika?
•
siwusek216
5,896
17
4119
2,875
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
200 w trójce to nie taka łatwa sprawa, trzyma ja turbo, IC, wydech Przemo może powiedzieć coś na ten temat.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
PRZEMO
32,342
67
7858
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 28-08-2019, 21:38
Fakt łatwiej jest w SII niż w SIII.
Bezpiecznie zależy od kondycji silnika tak naprawdę.
Jak mam około 210+ KM i 430+ Nm ale poszedł przelot, IC, hybrydaTurbo,
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
knapers85
39
1
6
1
SC III ph II
2015
2.0 dCi 150KM, 2014-2016
Warszawa
op
(28-08-2019, 21:38)PRZEMO napisał(a): Jak mam około 210+ KM i 430+ Nm ale poszedł przelot, IC, hybrydaTurbo,
Drogo wyszło? Długo już po swapie?
•
|