Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH II Skrzynia automat AWARIA


igamik4348
Kobiety

op
(27-01-2024, 00:33)vitia napisał(a): Dolewanie na pałę, ponad stan - porada kogoś kto widział ASB tylko na filmie.
Poczytaj forumowe wypociny. Ja nie miałem pojęcia o automacie, a dałem radę. Trzeba poczytać, obejrzeć obrazki w serwisówce, kilka filmików na YT i da radę zrobić to lepiej niż większość warsztatów z rzeźnikami udającymi mechaników.

To co piszesz w pierwszym poście brzmi jak uszkodzenie mechaniczne wewnątrz. Jeśli nie jest w trybie awaryjnym, ma problem tylko z jedynką... Tak jest cały czas? Czy po odpaleniu rano jest ok?

Właśnie przekopuje forum, czytam, szukam informacji, oglądam yt. 
Tak jest cały czas. Odrobinę lepiej kiedy jest zimny ale to nie jest poprawna praca skrzyni.

(27-01-2024, 06:25)Binio napisał(a): Podpięta pod co ? W sensie jaki program?
Jak dolano oleju, pomijając że to raczej nie naprawi skrzyni, może poprawić jej pracę.

Wydaje mi się, czy niezbyt masz z kogo korzystać w okolicy, jeśli chodzi o warsztat ?
Kompletnie nie wiem jaki program. Skorzystałam z opcji jaka miałam i mechanika który cokolwiek chciał zrobić. A tak to kłopot znaleźć kogokolwiek

(27-01-2024, 00:33)vitia napisał(a): Dolewanie na pałę, ponad stan - porada kogoś kto widział ASB tylko na filmie.
Poczytaj forumowe wypociny. Ja nie miałem pojęcia o automacie, a dałem radę. Trzeba poczytać, obejrzeć obrazki w serwisówce, kilka filmików na YT i da radę zrobić to lepiej niż większość warsztatów z rzeźnikami udającymi mechaników.

To co piszesz w pierwszym poście brzmi jak uszkodzenie mechaniczne wewnątrz. Jeśli nie jest w trybie awaryjnym, ma problem tylko z jedynką... Tak jest cały czas? Czy po odpaleniu rano jest ok?

Komputer pokazuje że po dodaniu gazu spada cisiniejnie na pierwszym biegu do 2,5 /2,4. Auto nabiera obrotów ale nie chce jechać.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-01-2024, 09:20 przez igamik4348.)

Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

Czyżby lock up ?

Bo rozumiem że awaria nagła, nie było wcześniej jakiś ślizgów czy falowania obrotów, szczególnie przy stałej prędkości ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-01-2024, 10:29 przez Binio.)

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(27-01-2024, 09:56)Binio napisał(a): Czyżby lock up ?
To raczej nie te objawy, lock up spina na sztywno konwerter. Bez lockupu skrzynia ma jechać.

Odpowiedz
vitia
Zarejestrowani

Na tyle na ile poznałem tą skrzynię - większość problemów z nią, to problem z czystością oleju. Rozebrałbym sterownik hydrauliczny, dobrze wyczyścił. To jest stosunkowo prosta robota, bez wkładu finansowego - poza nowym olejem. Nawet wielu uszczelek tam nie ma, nie trzeba zmieniać.
Druga rzecz - pisałem już o tym Binio, dlatego odsyłam do innych wątków, nie przez nieuprzejmość - podmiana elektrozaworów. Jeśli zamienisz je miejscami i zmieni się problem na inny bieg, do wymiany elektrozawór. Wtedy proponuję wymianę wszystkich - robota i nowy olej kosztuje więcej niż te elektrozawory. Sprawdzać oczywiście z podpiętym kompem i rozpiską który elektrozawór pracuje na którym biegu. Jest to o tyle łatwe w tej skrzyni, że wszystkie pracują w trybie on/off. No i są tylko dwa rodzaje - 2 + 5 - można więc zamieniać miejscami.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi vitia za ten post post:
  • Binio




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości