https://youtu.be/K8tX1g0zzGs
SCENIC II PH I Wypadanie zapłonu przy niskiej temp. silnika
Po wielu miesiącach borykania się z problemem wypadania zapłonu po obfitych deszczach , po wielokrotnym diagnozowaniu auta przez mojego mechanika , elektromechanika , czyszczeniu podszybia , które było drożne w końcu pomógł mi mój kolega z Ukrainy , któremu opowiedziałem o moim problemie. Wszedł na Rosyjskiego YouTube i pokazał mi filmik którego na naszych stronach nie znajdziecie. Woda przedostaje się przez łączenia metalowych elementów podszybia na skrzynkę bezpieczników umieszczoną za akumulatorem. Przesyłam link do filmu jak rosyjski użytkownik scenica sobie z tym poradził?
https://youtu.be/K8tX1g0zzGs
Podobny problem jak na powyższym filmie w SC I, woda deszczowa kapie na silnik przez otwory na plastikowe szpilki.
PS. Wіtalik Uscіnowіcz - autor filmu, właściciel kanału YT jest Białorusinem. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-08-2020, 18:03 przez Przemek7.)
Witam. Niestety mój problem znowu wrócił. Samochód cały zeszły tydzień stał pod blokiem nieruszany pogoda jaka jest każdy z nas wie, do tego kilka dni było też deszczowych. ale nadszedł dzień w którym musiałem podjechać na coroczny przegląd. Odpaliłem auto, chwilę pochodził i ruszyłem. Po kilkudziesięciu metrach zaczął szarpać a na desce zaświeciły się kontrolki check, oraz service. Po dodaniu gazu za sceniciem dym a w aucie smród benzyny. Odpinałem po kolei cewki i znowu nie pracuje 3 cylinder (zawsze ten sam kiedy pojawia się ten problem od ponad dwóch lat). Zamieniłem cewki miejscami 3 z 2 i nadal to samo. W ciągu tych 2 lat wymieniłem cewki na nowe, świece, wtrysk z tego cylindra , sondę przed katalizatorem, uszczelniłem podszybie nad akumulatorem i problem nadal się pojawia. Zakupiłem sobie program Maxiecu, aby nie płacić mechanikom, tylko za to że podłączą i skasują błąd i podłączyłem dzisiaj. Czy może ktoś zerknąć na błędy i ich opis w dodanym moim załączniku i podpowiedzieć co jeszcze powinienem sprawdzić? Dzięki
Jak deszczowo to tylko woda na świecy to przerabiałem.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Przeważnie 1 lub 2 garnek od skrzyni. Na 1 garnku woda stała aż świeca stała się mocno zardzewiała. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2020, 20:43 przez jacek01.)
Dzisiaj poszedłem do samochodu, wyciągałem po kolei cewki a następnie wykręcałem świece. Pierwsza cewka od strony skrzyni miała całą tą gumę nachodzącą na świece w pomarańczowym nalocie a świeca też była przybrudzona, co świadczyło by o tym że tam dostawała się woda, ale mój problem dotyczy 3 cylindra. Pozostałe czyste, jedynie świeca z tego 3 cylindra na którym jest problem, była mokra od niespalonego paliwa. Przed wykręceniem świec, wydmuchałem wszystkie gniazda, następnie wyczyściłem cewki i dodatkowo miejsce oryginalnej uszczelki cewki Beru zabezpieczyłem jeszcze taśmą teflonową stosowaną w hydraulice wodnej, wtyczki cewek potraktowałem contactem a wszystkie świece wymieniłem na nowe. Następnie przed uruchomieniem auta, podpiąłem MaxiEcu i wykasowałem błędy. Po uruchomieniu silnika, pracował on równo przez jakieś kilkanaście sekund, ale w tym czasie strasznie mocno dymił z rury wydechowej i towarzyszył temu typowy smród spalin a na asfalcie pod końcówką tłumika plama niespalonej benzyny. Po tych kilkunastu sekundach znowu check i service na desce, komunikaty sprawdź emisję spalin, sprawdź wtrysk, oraz szarpanie silnikiem. Po podłączeniu pod kompa, znowu te same błędy związane z 3 cylindrem. Dodam jeszcze że po przełączeniu się na gaz, jest to samo. Gaz do auta zakładałem w tym roku a z tym problemem borykam się od ponad 2 lat Co jeszcze mogę sprawdzić? W załączeniu raport z diagnozy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-11-2020, 17:04 przez pacopablo.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości