Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Nowa mapa 1,9 dci 120 KM - wrażenia z jazdy


pio555
Junior Administratorzy

op
(05-07-2016, 18:33)graju napisał(a): zwłaszcza że na zegarze 307 tys. przelatane
odważnie poszedłes

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Chayan
Fyox
Zarejestrowani

Bardzo odważnie. Panewki wymieniałeś?

Odpowiedz
graju
Zarejestrowani

Oczywiście, że panewki wymienione... tak jak i rozrząd, dwumasa (wymieniona na jednomasowe - LUK) i parę innych rzeczy. Auto lata tylko w trasach ( w mieście bardzo rzadko, jest inne auto do miejskich wojaży). "Tuner" stwierdził, że silnik jest w bardzo dobrej kondycji mimo kilometrów, więc decyzja zapadła - podkręcamy... I jest ok. Jutro trasa do Obornik Wlkp. więc będzie test.

Scenic III ph II 2014r. 1.6 dci 130 KM 116 tys.km. Był Scenic II ph II 2006r. 1.9 dci 174 KM 360 tys.
Aktualnie Kia Ceed SW 1,4 T-GDI 140KM 7DCT 21 000 km.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi graju za ten post post:
  • Fyox
mojzesz92
Moderatorzy

Fajna seria Ci wyszła i to się chwali. Ten silnik bezpiecznie powinno sie kończyć na ok 155KM i 360Nm. Nie jestem na nie (może dymić) ale mam nadzieję że tuner wszystko dobrze sprawdził bo inaczej kaplica Biggrin

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

albo hamownia jest +10KM ;)

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

I tu możemy dochodzić do sedna sprawy - kalibracja hamowni. Ciężko powiedzieć która jest ta właściwa ale fajnieby to porównać

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
krosser
Zarejestrowani

Moim zdaniem (patrząc na wykres)turbo przeładowuje,nie puszcza Ci delikatnie dymka?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2016, 20:21 przez krosser.)

Cheers  
Odpowiedz
graju
Zarejestrowani

Generalnie można się czepiać... Hamownia może i kantuje ale czy można to stwierdzić gołym okiem? Chyba nie... pokazali papier homologacji pomiarów więc pewnie jest ok. Z drugiej strony komuś trzeba wierzyć... Dali certyfikat i 2 lata gwarancji na chiptuning to chyba wiedzą co robią... A jeśli hamownia daje 10+ to nawet i lepiej bo w głowie jest więcej mocy a fizycznie bezpieczniej. Tak czy siak auto dostało drugą młodość, a nie non stop "serwis", "serwis", "serwis".......a dymka nie puszcza. Syna wsadziłem do auta i jechałem za nim.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2016, 20:23 przez graju.)

Scenic III ph II 2014r. 1.6 dci 130 KM 116 tys.km. Był Scenic II ph II 2006r. 1.9 dci 174 KM 360 tys.
Aktualnie Kia Ceed SW 1,4 T-GDI 140KM 7DCT 21 000 km.
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi graju za ten post post:
  • krosser, PRZEMO
funkoval
Specjalisci

Nie czepiam się, ale przy serii 137 po 307kkm nasuwa mi się przypuszczenie, że może być pomiar zawyżony, wtedy pomiar po programie byłby bliższy 165 - 170. Przy modyfikacji 1.9 dCi pierwsze wąskie gardło silnika to wtryski, ponoć właśnie w okolicy 160KM. Stąd mój sceptycyzm przy ocenie wartości max dla serii i modu.

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

Bartku seria wyszła 128 a teraz spojrzałem ze wg oznaczenia tunera jest to silnik 130KM

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości