SCENIC II PH I Nowa mapa 1,9 dci 120 KM - wrażenia z jazdy
Oczywiście, że panewki wymienione... tak jak i rozrząd, dwumasa (wymieniona na jednomasowe - LUK) i parę innych rzeczy. Auto lata tylko w trasach ( w mieście bardzo rzadko, jest inne auto do miejskich wojaży). "Tuner" stwierdził, że silnik jest w bardzo dobrej kondycji mimo kilometrów, więc decyzja zapadła - podkręcamy... I jest ok. Jutro trasa do Obornik Wlkp. więc będzie test.
Scenic III ph II 2014r. 1.6 dci 130 KM 116 tys.km. Był Scenic II ph II 2006r. 1.9 dci 174 KM 360 tys.
Aktualnie Kia Ceed SW 1,4 T-GDI 140KM 7DCT 21 000 km.
Generalnie można się czepiać... Hamownia może i kantuje ale czy można to stwierdzić gołym okiem? Chyba nie... pokazali papier homologacji pomiarów więc pewnie jest ok. Z drugiej strony komuś trzeba wierzyć... Dali certyfikat i 2 lata gwarancji na chiptuning to chyba wiedzą co robią... A jeśli hamownia daje 10+ to nawet i lepiej bo w głowie jest więcej mocy a fizycznie bezpieczniej. Tak czy siak auto dostało drugą młodość, a nie non stop "serwis", "serwis", "serwis".......a dymka nie puszcza. Syna wsadziłem do auta i jechałem za nim.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2016, 20:23 przez graju.)
Scenic III ph II 2014r. 1.6 dci 130 KM 116 tys.km. Był Scenic II ph II 2006r. 1.9 dci 174 KM 360 tys.
Aktualnie Kia Ceed SW 1,4 T-GDI 140KM 7DCT 21 000 km.
Nie czepiam się, ale przy serii 137 po 307kkm nasuwa mi się przypuszczenie, że może być pomiar zawyżony, wtedy pomiar po programie byłby bliższy 165 - 170. Przy modyfikacji 1.9 dCi pierwsze wąskie gardło silnika to wtryski, ponoć właśnie w okolicy 160KM. Stąd mój sceptycyzm przy ocenie wartości max dla serii i modu.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości