Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Nowa mapa 1,9 dci 120 KM - wrażenia z jazdy


pio555
Junior Administratorzy

op tajnos agentos

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
xander!
Zarejestrowani

To i ja dorzucę coś od siebie:
   


Wrażenia ? Jakoś to jeździ, ale w planach:
- wzmocnienie sprzęgła (mam dylemat dwumasa/jednomasa)
- hybrydowa turbina 
- downpipe (wywalenie DPF + decat)
- korekta softu
pio555 napisał 29-12-2015, 08:36:
popraw foto

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2015, 09:18 przez xander!.)

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

w mojej ocenie :
- dwumas
- myślę że ta jeszcze troszku da rady
- downpipe - i cąły przelot?
- gdzie korekta ?

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
xander!
Zarejestrowani

zostają tłumiki póki co, reszta układu w dobrym stanie.
Downpipe dlatego, że mam posypaną plecionkę, cała okopcona, DPF może zacząć sprawiać problemy a po drodze jest katalizator. Także lepiej zrobić za jednym zamachem wszystko według mnie.

Korekta chyba też GCS po wywaleniu DPF będzie świecił checkiem, samochód raz na jakiś czas przy obciążeniu na autostradzie "odepnie" turbinę dlatego muszę to sprawdzić.
Nie przeszkadza to w codziennej jeździe.

Nie mam niestety porównania jak te auto powinno jeździć, dlatego mam wiele pytań Sad

Odpowiedz
Fyox
Zarejestrowani

Foto nie działa

Odpowiedz
xander!
Zarejestrowani

Już powinno być ok

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

turbo faktycznie może być do małej zmiany ale co z IC, bo może tu tkwi pierwszy problem?

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

(26-12-2015, 18:29)Mirek73 napisał(a): Może ktoś jest na forum co ma podniesione 1.5 dci z 105KM na 130 KM i podzieli sie wrażeniami czy w ogóle jest sens jakie sa wady i zalety
Nie mówie tu o katowaniu silnika , czy robienia z GS sportowej rakiety , chodzi mi aby zwiększyć elastyczność silnika , aby ciągnął bardziej z dołu
Mój scenic ma 130 km i powiem Ci że naprawde robi wrażenie.Na miasto jest to akurat .Ciągnie od samego dołu.Uważam że na takie auto jakim jest Scenic w sumie Grand scenic jak m oj jet to naprawde idealny dobór mocy do masy,a przy tym spalanie jest na poziomie 8l w lecie , w zimie 10 ,oczywiście mowa o jeździe mijskiej bo trasa to około 5,6l

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(29-12-2015, 10:05)scrabi83 napisał(a):
(26-12-2015, 18:29)Mirek73 napisał(a): Może ktoś jest na forum co ma podniesione 1.5 dci z 105KM na 130 KM i podzieli sie wrażeniami czy w ogóle jest sens jakie sa wady i zalety
Nie mówie tu o katowaniu silnika , czy robienia z GS sportowej rakiety , chodzi mi aby zwiększyć elastyczność silnika , aby ciągnął bardziej z dołu
Mój scenic ma 130 km i powiem Ci że naprawde robi wrażenie.Na miasto jest to akurat .Ciągnie od samego dołu.Uważam że na takie auto jakim jest Scenic w sumie Grand scenic jak m oj jet to naprawde idealny dobór mocy do masy,a przy tym spalanie jest na poziomie 8l w lecie , w zimie 10 ,oczywiście mowa o jeździe mijskiej bo trasa to około 5,6l
Chip z 1.5 105KM do 130KM a silnik 1.9 130KM to dwie inne bajki

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

tak wiem ,ale napisałem Ci że to co chcesz zrobić ma jak najbardziej sens.
Ale hamownia przed zmiana obowiązkowa .żadne mapki z allegri i samemu wgrywanie ,to jak byś kupywał buty dla siebie i przymierzał je kolega na swoja nogę

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości