SCENIC II PH I Nie działa dmuchawa nawiewu kabiny.
W 90%procentach upalanie wtyczek rezystor ów to wina samego właściciela. Tzn zbyt rzadko wymieniany filtr kabinowy.
A wracając do twojego. Zamiennika to myślę że to jego widzą. Albo upalny pin w kostce raz łączy raz nie... Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
20 minut temu sprawdzalem filtr, zawalony strasznie!!! nie spodziewalem sie tam az takiego brudu poniewaz byl wymieniany jakos w lutym...
Wtyczki i piny wygladaja bardzo ladnie, zero nadpalen czy jakiegos osadu na stykach. Zamowilem kolejny opornik, kupie jutro nowy filtr i robie ostatnie podejscie. Jak znowu siadzie to wyciagam wentylator. Reasumujac, zapchany filtr powoduje braku chlodzenia radiatora co pozniej skutkuje upalaniem tranzystora ktory jest do niego przymocowany (+ pod wplywem wysokiej temp wewnatrz upalaja sie styki jako najslabsze ogniwo w tym calym balaganie)? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2018, 19:07 przez heniupl.) (04-11-2018, 19:07)heniupl napisał(a): 20 minut temu sprawdzalem filtr, zawalony strasznie!!! Dokładnie.... U mnie było to samo... Niby filt wymieniany często, ale najwidoczniej za mało. A wtyczkę i rezystor lepiej kup oryginał albo przynajmniej Valeo. Inne zamienniki to na krótko. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Ten ktory mi padl pierwszy to byl wlasnie valeo, ale widac ze juz juz ktos tam grzebal bo kupiony ze szrotu z napisem megane 2 i polowy srub nie mialem przy demontazu potrzebnych plastikow aby sie do niego dostac. Dzisiaj zamowilem tranzytory aby naprawic ten valeo i jednoczesnie kolejnego chinczyka za 40zl. Co pierwsze przyjdzie to zamontuje i zobacze. Na dobra sprawe nie mam pewnosci czy w tym valeo siadl tranzystor, ale to pare groszy kosztuje wiec nie szkodzi spróbować naprawic (stary juz wylutowalem).
(07-11-2018, 00:09)heniupl napisał(a): No i niestety po kolejnej wymianie opornicy dmuchawa nie dziala. Po podlaczeniu jej na krótko rowniez cisza... Czyli czeka mnie najgorsze : /Zrób dużo zdjęć rozbierania tego wszystkiego Wysłane z kolorowego kalkulatora...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Jak ktos sciagal deske to niech napisze jak wyciaga sie wtyczki od airbaga od strony pasazera bo widze ze maja jakas nietypowa obudowe? I drugie pytanko o wtyczki opornicy. W tej mniejszej jest zasilanie po stacyjce a z tej wiekszej idzie zasilanie do wentylatora + sygnal z panelu klimatyzacji?
Juz po wymianie wentylatora. Zajelo mi to 4 godziny a to przez to ze paprok ktory montowal LPG przycisk zamontowal w tej dolnej czesci deski co jest pod kierownica i przycisk bez wtyczki na krotkich kablach wpietych do instalacji wiec musialem sie nagimnastykowac aby odciagac jednoczesnie deske i ta dolna czesc. Drugi paprok zamontowal wyswietlacz od czujnika parkowania na dolnej obudowie liczniki i oczywiscie tez bez wtyczki wiec wyciagajac deske musialem powoli chowac do dziury w desce obudowe licznika... W ten sposob mialem niezle duzo pierd... bo nie chcialem sciagac kierownicy ale jakos sie udalo. Zanim rozpracowalem jak sie odpina wtyczki od airbaga to tez minelo dobre 40 minut . Odsunalem deske na tyle abym mial jakis tam dostep do wentylatora, bardziej nie moglem przez wspomniane podlaczenie przycisku LPG.
W zalaczniku fotka :/ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2018, 13:00 przez heniupl.) (10-11-2018, 12:59)heniupl napisał(a): Juz po wymianie wentylatora. Zajelo mi to 4 godziny a to przez to ze paprok ktory montowal LPG przycisk zamontowal w tej dolnej czesci deski co jest pod kierownica i przycisk bez wtyczki na krotkich kablach wpietych do instalacji wiec musialem sie nagimnastykowac aby odciagac jednoczesnie deske i ta dolna czesc. Drugi paprok zamontowal wyswietlacz od czujnika parkowania na dolnej obudowie liczniki i oczywiscie tez bez wtyczki wiec wyciagajac deske musialem powoli chowac do dziury w desce obudowe licznika... W ten sposob mialem niezle duzo pierd... bo nie chcialem sciagac kierownicy ale jakos sie udalo. Zanim rozpracowalem jak sie odpina wtyczki od airbaga to tez minelo dobre 40 minut . Odsunalem deske na tyle abym mial jakis tam dostep do wentylatora, bardziej nie moglem przez wspomniane podlaczenie przycisku LPG. No nieźle, rozumiem, że teraz działa? |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości