Ussek
8
0
0
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Warszawa
Ussek
Zarejestrowani
— 18-01-2019, 07:12
op
Cześć wszystkim, jestem nowy i nie znalazłem podobnego wątku dlatego piszę nowy.
Posiadam 1.5 dci. Im dłużej samochód postoi tym gorzej odpala. Jak postoi 5-7 godzin odpala gdzieś za 4 razem. Jak postoi 9-12 godzin odpala gdzieś za 7 razem. Jak postoi dobe odpala za 10-12 razem. Przy odpalaniu silnik złapie, ale tak jakby się od razu dławi i gaśnie i trzeba próbować kilka razy w zależności od tego ile czasu stoi. Po odpaleniu przez piersze dwie minuty głośno "klekocze" przy obciążeniu ( nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym odpalaniem). Na desce wyskakuje błąd check injection. Akumulator dobry, świece dobre, wtryski dobre. Myślałem że to może coś z podawaniem paliwa, ale paliwo w przewodach jest, a nawet jak podpompuje gruszką kilka razy to i tak tak samo odpala. Dodam tylko, że jak już odpale, to w ciągu dnia odpala już normalnie. Gorzej odpala gdzieś tak po 4 godzinach stania.
Dzieje się tak bez względu na temperature, czy jest +5 czy -10
Ktoś się już z tym spotkał i wie co może być przyczyną?
•
PunkRock86
25,741
64
18226
17,878
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
U mnie było identycznie. Winnym okazał się wtrysk. Podłączałeś auto pod diagnoskop?
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Ussek
8
0
0
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Warszawa
Ussek
Zarejestrowani
— 18-01-2019, 08:11
op
Jeszcze nie, obdzwoniłem w warszawie chyba wszystkich z CLIPem i nikt nie ma czasu aktualnie. Wtryski były wyciągane i zawiezione do sprawdzenia.
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 18-01-2019, 08:59
jak masz czas to może podjedziesz wieczorem do legionowa na Clipa.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 08:59 przez Tomo3.)
•
PunkRock86
25,741
64
18226
17,878
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
(18-01-2019, 08:11)Ussek napisał(a): Jeszcze nie, obdzwoniłem w warszawie chyba wszystkich z CLIPem i nikt nie ma czasu aktualnie. Wtryski były wyciągane i zawiezione do sprawdzenia.
Diagnoskop Delphi też pokaże jeśli to wtrysk. U mnie po wymontowaniu na stole niby było ok a po montażu w aucie - identycznie jak u Ciebie. Kupiłem oryginalny wtryskiwacz ( padła jedna sztuka ) i potem był spokój. Dokładnie ten sam silnik z początku produkcji SC II. Nieszczęsne Delphi.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Ussek
8
0
0
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Warszawa
Ussek
Zarejestrowani
— 18-01-2019, 09:58
op
Czyli czekają mnie koszta.. a CLIP da gwarancje, że to wtrysk? Może to być jakaś podkładka pod wtrysk czy coś? Nie znam się na tym, ale z tego co wiem, wtryski to droższa zabawa więc mam cichą nadzieję, że to coś innego
pio555 napisał 18-01-2019, 10:43:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 10:43 przez pio555.)
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 18-01-2019, 10:33
To może profilaktycznie sprawdzić clipem przy okazji temperatury odczytywane przez czujniki...
A tak, w ogóle, to popatrzeć, czy się gdzieś przypadkiem nie zapowietrza.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 10:33 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
PunkRock86
25,741
64
18226
17,878
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Zgadzam się z @ ko-ma . Nie ma co gdybać - trzeba najpierw podpiąć i się upewnić. Ale polecam sprawdzić diagnoskopem a nie na stole probierczym. Tym bardziej że z tego co się orientowałem to w Polsce nie ma zbyt wiele firm które mogą PROFESJONALNIE sprawdzić a tym bardziej zregenerować wtryskiwacze. CLIP prawdę Ci powie.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 18-01-2019, 13:02
jeżeli wtrysk nie jest uszkodzony elektrycznie to można go samemu zregenerować.
robiłem u siebie, wymieniasz końcówkę i zaworek - koszt +/- 400 zł
zrobić próbę przelewową też nie zaszkodzi.
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Proba przelewu prawdę powie .
•
|