Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Im dłużej stoi, tym gorzej odpala


Ussek
Zarejestrowani

op Cześć wszystkim, jestem nowy i nie znalazłem podobnego wątku dlatego piszę nowy.
Posiadam 1.5 dci. Im dłużej samochód postoi tym gorzej odpala. Jak postoi 5-7 godzin odpala gdzieś za 4 razem. Jak postoi 9-12 godzin odpala gdzieś za 7 razem. Jak postoi dobe odpala za 10-12 razem. Przy odpalaniu silnik złapie, ale tak jakby się od razu dławi i gaśnie i trzeba próbować kilka razy w zależności od tego ile czasu stoi. Po odpaleniu przez piersze dwie minuty głośno "klekocze" przy obciążeniu ( nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym odpalaniem). Na desce wyskakuje błąd check injection. Akumulator dobry, świece dobre, wtryski dobre. Myślałem że to może coś z podawaniem paliwa, ale paliwo w przewodach jest, a nawet jak podpompuje gruszką kilka razy to i tak tak samo odpala. Dodam tylko, że jak już odpale, to w ciągu dnia odpala już normalnie. Gorzej odpala gdzieś tak po 4 godzinach stania. 
Dzieje się tak bez względu na temperature, czy jest +5 czy -10

Ktoś się już z tym spotkał i wie co może być przyczyną?

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

U mnie było identycznie. Winnym okazał się wtrysk. Podłączałeś auto pod diagnoskop?

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Ussek
Zarejestrowani

op Jeszcze nie, obdzwoniłem w warszawie chyba wszystkich z CLIPem i nikt nie ma czasu aktualnie. Wtryski były wyciągane i zawiezione do sprawdzenia.

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

jak masz czas to może podjedziesz wieczorem do legionowa na Clipa.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 08:59 przez Tomo3.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

(18-01-2019, 08:11)Ussek napisał(a): Jeszcze nie, obdzwoniłem w warszawie chyba wszystkich z CLIPem i nikt nie ma czasu aktualnie. Wtryski były wyciągane i zawiezione do sprawdzenia.

Diagnoskop Delphi też pokaże jeśli to wtrysk. U mnie po wymontowaniu na stole niby było ok a po montażu w aucie - identycznie jak u Ciebie. Kupiłem oryginalny wtryskiwacz ( padła jedna sztuka ) i potem był spokój. Dokładnie ten sam silnik z początku produkcji SC II. Nieszczęsne Delphi.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Ussek
Zarejestrowani

op Czyli czekają mnie koszta.. a CLIP da gwarancje, że to wtrysk? Może to być jakaś podkładka pod wtrysk czy coś? Nie znam się na tym, ale z tego co wiem, wtryski to droższa zabawa więc mam cichą nadzieję, że to coś innego Biggrin
pio555 napisał 18-01-2019, 10:43:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 10:43 przez pio555.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

To może profilaktycznie sprawdzić clipem przy okazji temperatury odczytywane przez czujniki...
A tak, w ogóle, to popatrzeć, czy się gdzieś przypadkiem nie zapowietrza.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 10:33 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Zgadzam się z @ ko-ma . Nie ma co gdybać - trzeba najpierw podpiąć i się upewnić. Ale polecam sprawdzić diagnoskopem a nie na stole probierczym. Tym bardziej że z tego co się orientowałem to w Polsce nie ma zbyt wiele firm które mogą PROFESJONALNIE sprawdzić a tym bardziej zregenerować wtryskiwacze. CLIP prawdę Ci powie.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

jeżeli wtrysk nie jest uszkodzony elektrycznie to można go samemu zregenerować.
robiłem u siebie, wymieniasz końcówkę i zaworek - koszt +/- 400 zł
zrobić próbę przelewową też nie zaszkodzi.

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Proba przelewu prawdę powie .

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości