Podpowiem, że podczas skrobania auta lepiej ustawić nawiew na 2 nie na 3 czy 4, bo zimne powietrze z zewnątrz wymusza dłuższe grzanie. Nawiew u mnie na 2 wystarcza aby po 3-4 minutach skrobania bocznych szybek bez problemu ściągnąć częściowo już rozpuszczony nalot na szybie przedniej.
Wyższe biegi dmuchawy powodują przelot z większą prędkością zimniejszego powietrza z zewnątrz wydłużając działanie grzałek.
Patrze w instrukcję dot. działania ogrzewania i moduł zespolony, żeby włączyć grzałki moduł sprawdza i dobiera następujące parametry (dot. klimatyzacji manualnej):
1. Napięcie AKU: 10,5 < X < 14,4 V
2. temperatura zewnętrzna ± 5 °C
3. Dach składany: ZAMKNIĘTY lub NIE ZAMKNIĘTY, NIE WYSTĘPUJE jeśli pojazd nie posiada go w wyposażeniu.
4. Silnik działa: Stan ten jest zgłaszany przez UCH, lecz generuje go komputer wtrysku.
5. Wentylator nawiewu : aktywny (chyba bez znaczenia na jakim poziomie, nie ma informacji)
6. Obroty biegu jałowego (polecenie zwiększenia obrotów)
7. Uruchomienie oporników grzejnych RCH: 0, 1, 2, 3, 4 lub 5 w przypadku modeli Mégane Scénic (RCH o mocy 1800 W). (stosownie do zapotrzebowania na ciepło).
8. Polecenia sterujące umożliwiające sprawdzenie działania RCH (oporników ogrzewania powietrza kabiny). Stopień mocy włączonych RCH zależy od
9. Liczba dostępnych modułów RCH na które pozwala alternator : 0, 1, 2, 3, 4 lub 5 w przypadku modeli Mégane Scénic (RCH o mocy 1800 W)- zgodnie z dostępną mocą elektryczną.
10. Po powyższej weryfikacji następuje polecenie sterujące umożliwiające sprawdzenie działania RCH (oporników ogrzewania powietrza kabiny). Stopień mocy
włączonych RCH zależy od liczby sterowanych przekaźników. UWAGA: Przekaźnik RCH3 jest montowany wyłącznie w modelach Mégane Scénic.
Nie mam mowy o ustawieniu obiegu ani kierunku nawiewu oraz mieszalnika ciepłego/zimnego. Podejrzewam , że jest to kwestia sterowania za pomocą linek, a do tego ciężko czujnik zamontować.
Niestety nie znalazłem do jakiej temperatury podgrzewa się płyn. Wydaje mi się że między 40 a 60stopni.
Wyższe biegi dmuchawy powodują przelot z większą prędkością zimniejszego powietrza z zewnątrz wydłużając działanie grzałek.
Patrze w instrukcję dot. działania ogrzewania i moduł zespolony, żeby włączyć grzałki moduł sprawdza i dobiera następujące parametry (dot. klimatyzacji manualnej):
1. Napięcie AKU: 10,5 < X < 14,4 V
2. temperatura zewnętrzna ± 5 °C
3. Dach składany: ZAMKNIĘTY lub NIE ZAMKNIĘTY, NIE WYSTĘPUJE jeśli pojazd nie posiada go w wyposażeniu.
4. Silnik działa: Stan ten jest zgłaszany przez UCH, lecz generuje go komputer wtrysku.
5. Wentylator nawiewu : aktywny (chyba bez znaczenia na jakim poziomie, nie ma informacji)
6. Obroty biegu jałowego (polecenie zwiększenia obrotów)
7. Uruchomienie oporników grzejnych RCH: 0, 1, 2, 3, 4 lub 5 w przypadku modeli Mégane Scénic (RCH o mocy 1800 W). (stosownie do zapotrzebowania na ciepło).
8. Polecenia sterujące umożliwiające sprawdzenie działania RCH (oporników ogrzewania powietrza kabiny). Stopień mocy włączonych RCH zależy od
9. Liczba dostępnych modułów RCH na które pozwala alternator : 0, 1, 2, 3, 4 lub 5 w przypadku modeli Mégane Scénic (RCH o mocy 1800 W)- zgodnie z dostępną mocą elektryczną.
10. Po powyższej weryfikacji następuje polecenie sterujące umożliwiające sprawdzenie działania RCH (oporników ogrzewania powietrza kabiny). Stopień mocy
włączonych RCH zależy od liczby sterowanych przekaźników. UWAGA: Przekaźnik RCH3 jest montowany wyłącznie w modelach Mégane Scénic.
Nie mam mowy o ustawieniu obiegu ani kierunku nawiewu oraz mieszalnika ciepłego/zimnego. Podejrzewam , że jest to kwestia sterowania za pomocą linek, a do tego ciężko czujnik zamontować.
Niestety nie znalazłem do jakiej temperatury podgrzewa się płyn. Wydaje mi się że między 40 a 60stopni.
Dzień majowy, słonko praży, że aż Gucia w głowę - parzy.
Włożył na nos okulary, Co tu po mnie? - w drogę stary!
Poszybował za nektarem, racząc się przyrody czarem.
Włożył na nos okulary, Co tu po mnie? - w drogę stary!
Poszybował za nektarem, racząc się przyrody czarem.