Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Czyszczenie EGR


scrabi
Zarejestrowani

mechanizm wycieraczek konieznie trzeba wyjąć , i zarazem tą osłone podszybia metalową(blachę) i wtedy staje się "Światłość" dostęp sporo lepszy.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Zdejmowałem mechanizm wycieraczek, akurat w moim przypadku nie było z tym problemu. Możesz odkręcić nakrętki (16) i psiknąć jakimś odrdzewiaczem bądź kapnąć kilka kropli nafty. Ja mam taki system, że wyjmuję również akumulator i obudowę filtra powietrza następnie zakładam kilka przedłużek i za pomocą tzw. grzechotki odkręcam tą najtrudniej dostępną śrubkę w egr-e. Wyjęcie aku i puchy od filtra zajmuje dosłownie kilka minut a pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i nerwów przy odkręcaniu i ponownym skręcaniu egr. po prostu całe pole manewru przenoszę w miejsce puszki filtra powietrza. Tylko trzeba mieć tyle przedłużek aby sięgnąć na tak długim odcinku. Stosuję przedłużki o najmniejszym rozmiarze z zestawów biedronkowych.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Robiłem.to dokładnie.Tak samo.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

Jedną.przedłużają.to miała.z.40cm długości

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-08-2017, 20:15 przez scrabi.)

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
tomeki
Zarejestrowani

op Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Ja po zdjęciu podszybia próbowałem imbusami i o ile górna śruba poszła bez problemu o tyle do dwóch pozostałych nie mogłem wcisnąć klucza tak mało miejsca.
Następnym razem popróbuję z przedłużkami i wyjęciem akumulatora.
Thx za porady

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Musisz obciąć koniec klucza ampula i ręcznie odkrecac pomalutku bo ruchy ograniczone

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
tomeki
Zarejestrowani

op Hej,
części mechanicznej nie udało mi się wyciągnąć a od tłuczenia młotkiem aż mi poszła szyba przednia Biggrin
Mam więc pytanie o usunięcie EGR. Wystarczy go usunąć pod CLIP-em czy trzeba wgrywać nowe oprogramowanie?
I jaki byłby to mniej/więcej koszt jeśli wiecie?

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Zaslepic trzeba ale i tak go musisz wyjąc i wyczyścić. Musi wyjść

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Moowilem.Ci żeby wyjąć to z.chlodniczka spali , a nie sam zawór bo tak się nie da.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(11-10-2017, 15:29)scrabi83 napisał(a): Moowilem.Ci żeby wyjąć to z.chlodniczka spali , a nie sam zawór bo tak się nie da.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

Ja wyjąłem bez chłodniczki, tylko trzeba było się bawić z przedłużkami i łamańcami. Do odkręcenia są cztery śruby od strony dolotu. Thumbup

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

(11-10-2017, 15:29)scrabi83 napisał(a): Moowilem.Ci żeby wyjąć to z.chlodniczka spali , a nie sam zawór bo tak się nie da.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

Ja wyjąłem bez chłodniczki, tylko trzeba było się bawić z przedłużkami i łamańcami. Do odkręcenia są cztery śruby od strony dolotu. Thumbup
[/quote]
No tak ale.zawór część mechaniczna wyjęłam.z.chlodniczki jak był jeszcze przy silniku?

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości