Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I 1.5 dci brak paliwa, cofające się paliwo


ko-ma
Zarejestrowani

(23-12-2018, 10:35)Tomo3 napisał(a): Mam jeszcze trochę przewodów paliwowych więc podmienienie przewód zasilający pompę. Nie znalazłem żadnego wycieku paliwa ale podmienienie na nowe wszystkie przelewy.

Zapowietrzanie się układu nie zawsze wiąże się z wyciekami.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

spróbuj ominąć filtr paliwa, wykluczysz jego nieszczelność

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op a jak ominę i dalej będą bąbelki powierza w zasilaniu pompy i będzie się cofać paliwo to wtedy pompa do regeneracji?

w starym filtrze paliwa brak opiłków, rozciąłem go dla sprawdzenia

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-12-2018, 14:58 przez Tomo3.)

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

(27-12-2018, 14:48)Tomo3 napisał(a): a jak ominę i dalej będą bąbelki powierza w zasilaniu pompy i będzie się cofać paliwo to wtedy pompa do regeneracji?
Pompa nie ma żadnego związku z cofającym się paliwem i bąbelkami w przewodach. Poczytaj moje posty "aniewa" w temacie https://megane.com.pl/topic/45609-p%C4%9...w-paliwie/.

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op To są kolejne próby ze znalezieniem dlaczego cofa się paliwo.
Odłączenie przelewów nie dało pożądanego efektu.
Wymieniłem przewody przelewowe na nowe.
Jeszcze chyba pokuszę się o nowe przewody zasilające pompę wtryskową i powrotny.

https://youtu.be/ptuwiVEmVaw
https://youtu.be/XAh_5gQvNd0
https://youtu.be/VIR1VEY1QLA
https://youtu.be/j38xj0y9a2E

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Może wiecie dlaczego jest tyle powietrza na wylocie z pompy?


https://youtu.be/EjHAdsoh9zk

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Bo jest zimno i paliwo z zassanym powietrzem nie wraca do zbiornika tylko poprzez otwarty zaworek sterowany bimetalem w filtrze trafia z powrotem do pompy. I tak w koło macieju.

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Ale samochód stoi w garażu a tam jest ciepło. Zrobię obejście tak jak ty i zobaczymy co będzie.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(29-12-2018, 15:58)Tomo3 napisał(a): Ale samochód stoi w garażu a tam jest ciepło. Zrobię obejście tak jak ty i zobaczymy co będzie.

Pisałem Ci już o tym mechanizmie.
A dla tego samochodu pojęcie "ciepło" to jest tak w okolicach + 20 st.C
To Francuz - południowiec, rodem gdzieś tak z Marsylii.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Trójnik założony, nie ma powietrza w przewodzie powrotnym ale paliwo po zgaszeniu cały czas się cofa.
A jeszcze do tego dziś przestał ładować alternator....

https://youtu.be/BU_IeBWDGag

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości