ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 23-12-2018, 12:14
(23-12-2018, 10:35)Tomo3 napisał(a): Mam jeszcze trochę przewodów paliwowych więc podmienienie przewód zasilający pompę. Nie znalazłem żadnego wycieku paliwa ale podmienienie na nowe wszystkie przelewy.
Zapowietrzanie się układu nie zawsze wiąże się z wyciekami.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 27-12-2018, 14:08
spróbuj ominąć filtr paliwa, wykluczysz jego nieszczelność
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 27-12-2018, 14:48
op
a jak ominę i dalej będą bąbelki powierza w zasilaniu pompy i będzie się cofać paliwo to wtedy pompa do regeneracji?
w starym filtrze paliwa brak opiłków, rozciąłem go dla sprawdzenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-12-2018, 14:58 przez Tomo3.)
•
andrzejwa
2,639
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
(27-12-2018, 14:48)Tomo3 napisał(a): a jak ominę i dalej będą bąbelki powierza w zasilaniu pompy i będzie się cofać paliwo to wtedy pompa do regeneracji? Pompa nie ma żadnego związku z cofającym się paliwem i bąbelkami w przewodach. Poczytaj moje posty "aniewa" w temacie https://megane.com.pl/topic/45609-p%C4%9...w-paliwie/.
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 27-12-2018, 23:50
op
To są kolejne próby ze znalezieniem dlaczego cofa się paliwo.
Odłączenie przelewów nie dało pożądanego efektu.
Wymieniłem przewody przelewowe na nowe.
Jeszcze chyba pokuszę się o nowe przewody zasilające pompę wtryskową i powrotny.
https://youtu.be/ptuwiVEmVaw
https://youtu.be/XAh_5gQvNd0
https://youtu.be/VIR1VEY1QLA
https://youtu.be/j38xj0y9a2E
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 29-12-2018, 15:13
op
Może wiecie dlaczego jest tyle powietrza na wylocie z pompy?
https://youtu.be/EjHAdsoh9zk
•
andrzejwa
2,639
54
1282
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Bo jest zimno i paliwo z zassanym powietrzem nie wraca do zbiornika tylko poprzez otwarty zaworek sterowany bimetalem w filtrze trafia z powrotem do pompy. I tak w koło macieju.
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 29-12-2018, 15:58
op
Ale samochód stoi w garażu a tam jest ciepło. Zrobię obejście tak jak ty i zobaczymy co będzie.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 29-12-2018, 19:58
(29-12-2018, 15:58)Tomo3 napisał(a): Ale samochód stoi w garażu a tam jest ciepło. Zrobię obejście tak jak ty i zobaczymy co będzie.
Pisałem Ci już o tym mechanizmie.
A dla tego samochodu pojęcie "ciepło" to jest tak w okolicach + 20 st.C
To Francuz - południowiec, rodem gdzieś tak z Marsylii.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 03-01-2019, 23:29
op
Trójnik założony, nie ma powietrza w przewodzie powrotnym ale paliwo po zgaszeniu cały czas się cofa.
A jeszcze do tego dziś przestał ładować alternator....
https://youtu.be/BU_IeBWDGag
•
|