Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II [SI PHII] Nierówna praca na LPG silnik 2,0 16V


goralsky
Zarejestrowani

op Grzesiu nie wiem czy dobrze podam ale w papierach przy reduktorze i szynie wtryskiwaczy napisane jest AC

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz
Espera
To wcale nie jest zły reduktor. Strzel foty obu rzeczy i wrzuć tutaj

Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

op Reduktor
[Obrazek: 9400d43c0edb.jpg]
[Obrazek: 1537dbcd08f0.jpg]
Listwa
[Obrazek: ee97ffb0863a.jpg]
[Obrazek: 93473c1c0d34.jpg]

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz
Espera
Nie znam tych podzespolow. Listwa podchodzi mi pod Valteca ale pewnosci nie mam.
Nie jest to demon szybkosci ale rade powinien dac.
Reduktor nie wiem co to. Nie widac na nim oznaczen? Ciekaw jestem czy nie jest zbyt maly do tego silnika

Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

op Na razie czekam co się będzie działo dalej. Póki co mam gwarancję. A ten cały STAG 4 to chyba jakaś lipa. Oto co było już wymienione na przeglądach: Wymiana gwarancyjna sondy Lambda, kolejny przegląd - wymiana szyny wtrysku AC W01. Kolejny przegląd - wymiana szyny wtrysku ACW01 BFL a teraz wymiana reduktora. Wszystko na gwarancji ale jest tego sporo jak na 20 kkm

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz
Espera
Stag 4 to fajny ecu ale nie bedzie dobrze tochodzilo jesli reszta spaprana lub na sztuke do sprzedazy zrobiona.

Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

op Mam nadzieję że to nie do szybkiej odsprzedaży było bo jeździł 1,5 roku na tym. A jak zajdzie potrzeba no to odżałuję i zmienię komponenty.

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

op Wymieniona listwa wtryskiwaczy ale przerywanie nie ustalo. Przerywa na pb i na lpg. Na zimnym silniku efekt bardziej odczuwalny po przejechaniu 20 km jest trochę lepiej ale dalej przerywa. Ma ktoś jakiś pomysł ? KZFR moze dawac takie przerywanie?

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

czy przypadkiem nie jest tak, że po nagrzaniu silnika szarpie mniej, ale wyraźnie dławi się przy raptownym przyspieszaniu i zwalnianiu na biegu?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

op Przy przyspieszaniu najbardziej to odczuwam

Jak jade rowniutko to jest ok chce wyprzedzac na przyklad i zaczyna szarpac

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2015, 07:04 przez goralsky.)

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości