op
Grzesiu nie wiem czy dobrze podam ale w papierach przy reduktorze i szynie wtryskiwaczy napisane jest AC
SCENIC I PH II [SI PHII] Nierówna praca na LPG silnik 2,0 16V
Espera
— 20-05-2014, 18:34
Nie znam tych podzespolow. Listwa podchodzi mi pod Valteca ale pewnosci nie mam.
Nie jest to demon szybkosci ale rade powinien dac. Reduktor nie wiem co to. Nie widac na nim oznaczen? Ciekaw jestem czy nie jest zbyt maly do tego silnika
op
Na razie czekam co się będzie działo dalej. Póki co mam gwarancję. A ten cały STAG 4 to chyba jakaś lipa. Oto co było już wymienione na przeglądach: Wymiana gwarancyjna sondy Lambda, kolejny przegląd - wymiana szyny wtrysku AC W01. Kolejny przegląd - wymiana szyny wtrysku ACW01 BFL a teraz wymiana reduktora. Wszystko na gwarancji ale jest tego sporo jak na 20 kkm
Espera
— 20-05-2014, 19:37
Stag 4 to fajny ecu ale nie bedzie dobrze tochodzilo jesli reszta spaprana lub na sztuke do sprzedazy zrobiona.
op
Mam nadzieję że to nie do szybkiej odsprzedaży było bo jeździł 1,5 roku na tym. A jak zajdzie potrzeba no to odżałuję i zmienię komponenty.
op
Wymieniona listwa wtryskiwaczy ale przerywanie nie ustalo. Przerywa na pb i na lpg. Na zimnym silniku efekt bardziej odczuwalny po przejechaniu 20 km jest trochę lepiej ale dalej przerywa. Ma ktoś jakiś pomysł ? KZFR moze dawac takie przerywanie?
czy przypadkiem nie jest tak, że po nagrzaniu silnika szarpie mniej, ale wyraźnie dławi się przy raptownym przyspieszaniu i zwalnianiu na biegu?
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
Przy przyspieszaniu najbardziej to odczuwam
Jak jade rowniutko to jest ok chce wyprzedzac na przyklad i zaczyna szarpac (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2015, 07:04 przez goralsky.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości