SC 2 regulacja maglownicy
Temat szeroko opisany na forum. Moim zdaniem nie ma co bawić się w regeneracje skoro nowa maglownica TRW z drążkami i końcówkami kosztuje niewiele powyżej 500 zł. Nie dajcie się kręcić, że regeneracja maglownicy kosztuje od 400-500 zł. gdyż za takie pieniądze to co najwyżej mogą wymienić tuleję, jakiś uszczelniacz i nawalić smaru. Kompleksowa regeneracja maglownicy do SC II- M II zaczyna się od 800 zł. a niekiedy kończy na 1200 zł. z tym, że wiąże się to z wyprodukowaniem nowych części. Tak więc jak za wymianę plastikowej tulei i 200 g. smaru mam płacić 500 zł. to wolę nową ori. za 530 zł. Znam temat od źródła i wiem na czym polega proces regeneracji nie mylić z kasowaniem luzu .
Tzn jaką srube?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
(07-06-2017, 20:22)pawelli napisał(a): Wlasnie wróciłem z auta , zanurkowałem w pedeły - i dokręciłem śrubę 13-stke.dawaj fotkę dokładnie co zrobiłeś...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
To jest śruba mocująca pod pedałami na kolumnie kierowniczej - odchylasz wykładzinę podłogi - ustawiasz kierownicę aby był dostęp do śruby - klucz 13-stka. Dociągasz - i przestaje stukać.
Cała operacja 30-60 sekund - każdy sobie z tym poradzi kto kiedykolwiek miał klucz w rękach ;) Fotkę mogę zrobić dopiero wieczorem jak będzie potrzebna Na marginesie - jestem w szoku że to było przyczyną. Zwłaszcza że nie było to luźno skręcone - trzeba było po prostu to dokręcić z użyciem trochę większej siły. Pełnia szczęscia Wymiana magla by pomogła - bo mechanicy skręciliby porządnie tą śrubę.... Od mojego znajomego mechanika od sceniców -(na emigracji) dowiedziałem się że wg. niego takie stuki z luzów na maglu (w samym maglu) nie pwoinny występować. W sumie on zalecił mi nurkowanie pod kierownicę ;) (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2017, 07:06 przez pawelli.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości