Renault Scenic 1.6dci brak ciśnienia na listwie.
(03-08-2022, 10:11)andrzejwa napisał(a): Zaworem steruje sterownik silnika. Po włączeniu zapłonu zawór powinien mieć cały czas 12 V na szarym przewodzie a biały przewód poprzez sterownik silnika podaje masę i zamyka cyklicznie obwód. Zakładając że byś podał masę na biały przewód na chwilę przy odpalaniu - powinno skoczyć ciśnienie,może odpalić nawet. Ale to może niech któryś mądrzejszy kolega potwierdzi czy można takim sposobem, nie testowałem nigdy takiego czegoś
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km (05-08-2022, 11:20)Ywald napisał(a): Wychodzi że sterowanie bo mam drugi zawór i jest to samo. A jakieś błędy się pojawiają? Może zawór się nie otwiera bo sterownik nie chce go otworzyć bo widzi inny problem (immo?) (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2022, 12:52 przez wędkarz.)
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km
op
Wychodzi że sterowanie bo mam drugi zawór i jest to samo.
Jedyny błąd to p0002 niskie ciśnienie na listwie i faktycznie tak jest bo tylko Ok 40 bar. Z pompą po regeneracji było to samo. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2022, 13:55 przez Ywald.) (03-08-2022, 09:17)Ywald napisał(a): A co steruje zaworem na pompie bo zauważyłem że większość ciśnienia wali w przelew i filtr paliwa jest spuchnięty. Tak jakby zawór (jest nowy) zamiast na listwę puszczał ciśnienie w przelew. Ale powrót nie idzie przez filtr paliwa, czemu miałby być spuchnięty? A może jakieś wężyki są odwrotnie podłączone?
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km (05-08-2022, 13:51)Ywald napisał(a): Wychodzi że sterowanie bo mam drugi zawór i jest to samo. Coś udało się zrobić z autem?
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości