Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Maglownica -luzy


Daroreno
Zarejestrowani

Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś.Nie chce wyciagac przekladni tylko na samochodzie wymienić ślizgi czyli te tuleje.Stad moje pytanie o wymiane tuleji z kanału

Odpowiedz
jacek01
Zarejestrowani

Słabe dojście na aucie.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Daroreno
Zarejestrowani

Czyki sie nie da.

Odpowiedz
jacek01
Zarejestrowani

Jest jeszcze śruba kasująca luz ale strasznie ujowe dojście. Można spróbować.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
binari
Zarejestrowani

Cześć.
Żona ma Scenica z 2006r, 115KM. Na stacji kontroli stwierdzono luzy na maglownicy. Czy jest sens regenerować? Jeśli nie, bo nowe wcale nie będzie droższe, to czy istnieją różne typy maglownic dla tej wersji? To jest chyba wersja przejściowa, o ile się nie mylę.
pio555 napisał 19-03-2019, 11:46:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2019, 11:46 przez pio555.)

Odpowiedz
paker228
Zarejestrowani

(19-03-2019, 10:59)binari napisał(a): Cześć.
Żona ma Scenica z 2006r, 115KM. Na stacji kontroli stwierdzono luzy na maglownicy. Czy jest sens regenerować? Jeśli nie, bo nowe wcale nie będzie droższe, to czy istnieją różne typy maglownic dla tej wersji? To jest chyba wersja przejściowa, o ile się nie mylę.

Jeśli się nie mylę maglownice różnią się w zależności od silnika -najlepiej kupić po vinie. Ale z tego co ja patrzyłem są chyba tylko 2 rodzaje.
Nie opłaca się regenerować. 
Ja jestem umówiony na wymianę na piątek. Zapomniałem że mam esp... Jak i czym to się kalibruje po wymianie magla? Tylko clip?

Odpowiedz
binari
Zarejestrowani

(19-03-2019, 11:30)paker228 napisał(a): Jeśli się nie mylę maglownice różnią się w zależności od silnika -najlepiej kupić po vinie. Ale z tego co ja patrzyłem są chyba tylko 2 rodzaje.

No i właśnie o to się rozchodzi... po zdekodowaniu VIN wychodzi takie coś:

Rok modelowy: 2003
Pojemność SI: 1870
Moc konie mechaniczne: 115
Moc kilowaty: 85
Ręczna skrzynia biegów: MT
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ silnika: 1.9L L4 SOHC 8V
VDS: JMSD0634

W sklepach z częściami w ogóle nie ma takiego typu SCENICa. Jak szukać takiej części?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2019, 14:27 przez binari.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Szukaj do dCi 120KM
115 to jest nic innego jak 120 tylko z innego rynku sprzedażowego

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • binari
siwusek216
Zarejestrowani

Online
(19-03-2019, 11:30)paker228 napisał(a):
(19-03-2019, 10:59)binari napisał(a): Cześć.
Żona ma Scenica z 2006r, 115KM. Na stacji kontroli stwierdzono luzy na maglownicy. Czy jest sens regenerować? Jeśli nie, bo nowe wcale nie będzie droższe, to czy istnieją różne typy maglownic dla tej wersji? To jest chyba wersja przejściowa, o ile się nie mylę.

Jeśli się nie mylę maglownice różnią się w zależności od silnika -najlepiej kupić po vinie. Ale z tego co ja patrzyłem są chyba tylko 2 rodzaje.
Nie opłaca się regenerować. 
Ja jestem umówiony na wymianę na piątek. Zapomniałem że mam esp... Jak i czym to się kalibruje po wymianie magla? Tylko clip?


Czujnik esp jest we wspomaganiu o ile się nie mylę, szczeniaki maja typowo mechaniczne maglownice. Mała podpowiedz jeśli magiel będzie odkręcony od kolumny kierownicy w pozycji do jazdy na wprost w tej samej pozycji musi być zamontowany inaczej zerwiesz zwijacz.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi siwusek216 za ten post post:
  • paker228
haszczurur
Zarejestrowani

Jeżeli już to kup maglownicę TRW do 120 km diesla.
Inna sprawa to o jakie luzy chodzi? Bo czasem wystarczy lekko dokręcić śrubę na zębniku.
Ja ostatnio tak na szybko regenerowałem swoją maglownicę.
Szwagier przyniósł z pracy 2 maglownice i z jednej (angol) wziąłem kamień i sprężynę.
Listwę mam zdrową, tulejkę też, wystarczyło wyjąć maglownicę, odkręcić nakrętkę na reduktorze i wymienić kamień wraz ze sprężyną.
Taka regeneracja u fachowców kosztuje około 500-600 zł.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości