Maglownica -luzy
Cześć.
Żona ma Scenica z 2006r, 115KM. Na stacji kontroli stwierdzono luzy na maglownicy. Czy jest sens regenerować? Jeśli nie, bo nowe wcale nie będzie droższe, to czy istnieją różne typy maglownic dla tej wersji? To jest chyba wersja przejściowa, o ile się nie mylę.
pio555 napisał 19-03-2019, 11:46:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2019, 11:46 przez pio555.) (19-03-2019, 10:59)binari napisał(a): Cześć. Jeśli się nie mylę maglownice różnią się w zależności od silnika -najlepiej kupić po vinie. Ale z tego co ja patrzyłem są chyba tylko 2 rodzaje. Nie opłaca się regenerować. Ja jestem umówiony na wymianę na piątek. Zapomniałem że mam esp... Jak i czym to się kalibruje po wymianie magla? Tylko clip? (19-03-2019, 11:30)paker228 napisał(a): Jeśli się nie mylę maglownice różnią się w zależności od silnika -najlepiej kupić po vinie. Ale z tego co ja patrzyłem są chyba tylko 2 rodzaje. No i właśnie o to się rozchodzi... po zdekodowaniu VIN wychodzi takie coś: Rok modelowy: 2003 Pojemność SI: 1870 Moc konie mechaniczne: 115 Moc kilowaty: 85 Ręczna skrzynia biegów: MT Rodzaj paliwa: Diesel Typ silnika: 1.9L L4 SOHC 8V VDS: JMSD0634 W sklepach z częściami w ogóle nie ma takiego typu SCENICa. Jak szukać takiej części? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2019, 14:27 przez binari.)
Szukaj do dCi 120KM
115 to jest nic innego jak 120 tylko z innego rynku sprzedażowego Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (19-03-2019, 11:30)paker228 napisał(a):(19-03-2019, 10:59)binari napisał(a): Cześć. Czujnik esp jest we wspomaganiu o ile się nie mylę, szczeniaki maja typowo mechaniczne maglownice. Mała podpowiedz jeśli magiel będzie odkręcony od kolumny kierownicy w pozycji do jazdy na wprost w tej samej pozycji musi być zamontowany inaczej zerwiesz zwijacz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeżeli już to kup maglownicę TRW do 120 km diesla.
Inna sprawa to o jakie luzy chodzi? Bo czasem wystarczy lekko dokręcić śrubę na zębniku. Ja ostatnio tak na szybko regenerowałem swoją maglownicę. Szwagier przyniósł z pracy 2 maglownice i z jednej (angol) wziąłem kamień i sprężynę. Listwę mam zdrową, tulejkę też, wystarczyło wyjąć maglownicę, odkręcić nakrętkę na reduktorze i wymienić kamień wraz ze sprężyną. Taka regeneracja u fachowców kosztuje około 500-600 zł. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości