Jak wypompowac zle paliwo z baku ?
op
Ale wiesz zawsze odpalal od strzała nigdy dłużej niż 2 sek nawet przy minus 20. Domniemam ze jeszcze paliwo się cofa..
Gruszke kupiłem i przewody w razie W Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2017, 09:37 przez scrabi.)
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
Tomku poczekaj do wieczora
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. (28-11-2017, 15:47)Mati napisał(a): Radziu zalej na pełen zbiornik, tak dla spokoju A co myślicie kupić ten czy jeszcze taki jak ten Ale.strong? Podobno sporo lepszy.czarne opakowanie ma. Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2017, 10:30 przez scrabi.)
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
Bo nawet na ciepłym silniku auto odpala mi z sekundę dłużej niż zawsze może się jakieś syty dostały do wtryskow we listwy.
Ten kiedyś już wlewalem i zastanawiam się.właśnie nad tym w wersji strong. Tak na pół baku Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
Kupiony i zalany cały na rezerwę coś ok 9l w baku Zobaczymy czy pomoże Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Gruszkę wymontować i wyczyścić wnętrze poprzez przepompowanie (w pętli) kilku litrów benzyny - u mnie sprawdziło się w praktyce znakomicie.
Czyści dodawany do paliwa pomógł wtryskiwaczom, na gruszce nie zrobił żadnego wrażenia.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Gruszka ma zawory zwrotne, więc po wymianie odpadnie temat cofajacego się paliwa.
Pod warunkiem zapewnienia pełnej szczelności złącz przewodów. No i pod warunkiem, że nie zapowietrzy się poprzez powrót paliwa do filtra ("podgrzewanie filtra") co czasami się zdarza.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości