Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Jak wypompowac zle paliwo z baku ?


scrabi
Zarejestrowani

op Ze 4 sekundy krecil ale odpalił

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • PRZEMO
A2-eR11
Zarejestrowani

To juz nie jest zle Biggrin

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op Ale wiesz zawsze odpalal od strzała nigdy dłużej niż 2 sek nawet przy minus 20. Domniemam ze jeszcze paliwo się cofa..
Gruszke kupiłem i przewody w razie W

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2017, 09:37 przez scrabi.)

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

Mam gdzieś w garażu przerobiony przewód z prawie nową gruszką, pozostałość po moim ScII, jesteś zainteresowany ? Mam szukać ?

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op Tomku poczekaj do wieczora

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

(28-11-2017, 15:47)Mati napisał(a): Radziu zalej na pełen zbiornik, tak dla spokoju


[Obrazek: S55-2019P01WL.jpg]

A co myślicie kupić ten czy jeszcze taki jak ten Ale.strong? Podobno sporo lepszy.czarne opakowanie ma.


Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2017, 10:30 przez scrabi.)

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op Bo nawet na ciepłym silniku auto odpala mi z sekundę dłużej niż zawsze może się jakieś syty dostały do wtryskow we listwy.
Ten kiedyś już wlewalem i zastanawiam się.właśnie nad tym w wersji strong. Tak na pół baku

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op [Obrazek: f0d63a19ab8883a5888d8d4224e5f5a7.jpg]
Kupiony i zalany cały na rezerwę coś ok 9l w baku
Zobaczymy czy pomoże

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • Mati
ko-ma
Zarejestrowani

Gruszkę wymontować i wyczyścić wnętrze poprzez przepompowanie (w pętli) kilku litrów benzyny - u mnie sprawdziło się w praktyce znakomicie.
Czyści dodawany do paliwa pomógł wtryskiwaczom, na gruszce nie zrobił żadnego wrażenia.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op Ale i tak gruszka.pójdzie do wymiany tak czy siak.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Gruszka ma zawory zwrotne, więc po wymianie odpadnie temat cofajacego się paliwa.
Pod warunkiem zapewnienia pełnej szczelności złącz przewodów.
No i pod warunkiem, że nie zapowietrzy się poprzez powrót paliwa do filtra ("podgrzewanie filtra") co czasami się zdarza.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości