op
Od kilku dni codziennie dzieje się coś niewytłumaczalnego dla mnie. W czasie jazdy, ok 5 km od ruszenia, zawsze w tym samym miejscu - po wjeździe na obwodnicę - słychać uderzenie (stawiam, że z ASB). Wyskakuje komunikat "Check Gearbox" i "Electronic fault". Po zatrzymaniu na poboczu i zresetowaniu auta (wyłącz/włącz ;) ) komunikat znika i jest spokój na cały dzień. Podczas powrotu do domu z pracy już nic się nie dzieje.
Po podpięciu do Clipa pojawia się się sporo czerwonego - załączniki. Nie bardzo wiem gdzie szukać usterki. Zastanawia mnie mnogość błędów - na codzień mam zielono. Clip tylko pokazuje niedziałający czujnik poziomu oleju (czujnik jest ok, to wina licznika) oraz usterkę jednego z czujników optycznych. Poza tymi dwoma, wszystko inne jest ok. Po zdarzeniu porannym Clip widzi sporo błędów. Wszystko jako zapamiętane.
Najbardziej zastanawiają mnie dwa błędy - wtrysk (cewki ok, świece ok, wtryski ok, katalizator ma błąd). Drugi błąd to regulacja ciśnienia w ASB. Na zimno jest za niskie o 0,5 bara, przy ok 40 stopniach o 0,35 bara. Da się to regulować za pomocą Clipa? Czy tylko wymiana elektrozaworu?
Zawory i olej w ASB mają poniżej 10 tys przebiegu. Zawory oryginał, olej wg specyfikacji.
[img]<a href=[/img]
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />[img]<a href=[/img]" />[img]<a href=[/img]" />[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
Po podpięciu do Clipa pojawia się się sporo czerwonego - załączniki. Nie bardzo wiem gdzie szukać usterki. Zastanawia mnie mnogość błędów - na codzień mam zielono. Clip tylko pokazuje niedziałający czujnik poziomu oleju (czujnik jest ok, to wina licznika) oraz usterkę jednego z czujników optycznych. Poza tymi dwoma, wszystko inne jest ok. Po zdarzeniu porannym Clip widzi sporo błędów. Wszystko jako zapamiętane.
Najbardziej zastanawiają mnie dwa błędy - wtrysk (cewki ok, świece ok, wtryski ok, katalizator ma błąd). Drugi błąd to regulacja ciśnienia w ASB. Na zimno jest za niskie o 0,5 bara, przy ok 40 stopniach o 0,35 bara. Da się to regulować za pomocą Clipa? Czy tylko wymiana elektrozaworu?
Zawory i olej w ASB mają poniżej 10 tys przebiegu. Zawory oryginał, olej wg specyfikacji.
[img]<a href=[/img]
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />[img]<a href=[/img]" />[img]<a href=[/img]" />[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />
[img]<a href=[/img]" />