Przemek7
491
1
85
83
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
KR
Przemek7
Zarejestrowani
— 10-12-2018, 13:44
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - ok 2000 Ohm przy temp 18-20 st, ok 180-200 Ohm przy 100'C
Słabe odpalanie - jeśli jest instalacja LPG to może być objaw nieszczelnego wtryskiwacza LPG (szczególnie w instalacjach z dużym przebiegiem, zużycie, zanieczyszczenie wtryskiwacza) . Przy dłuższym postoju wtryskiwacz przepuszcza gaz który wypełnia cylindry i kolektor ssący, mieszanka jest zbyt bogata do zapłonu (Pb+LPG z węży reduktora). Kilka/naście obrotów i układ zostaje "przewietrzony", następuje zapłon na Pb.
Czyszczenie albo wymiana wtryskiwaczy LPG.
•
nynek555
18
0
0
0
SC I ph I
2002
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Myślenice
nynek555
Zarejestrowani
— 11-12-2018, 09:48
Mowa była o czujniku (obrotów) położenia wału, ( napisałem jakie miał wartości podczas kręcenia( a nie odpalenia) , gaz jest odłączony, na butli i na kablach przy reduktorze, , ( reduktor nowy, a wstryski wymienione dwa lata temu na hany), słyszałem jeszcze że w tych autach możliwe są problemy z masą i trzeba je wyczyścić( szczerze nie wiem w którym miejscu się znajdują, ponoć są trzy...., nastepnie sterownik, kable od bezpiecznikow pod maską , ponoć jest możliwe że zamarza sterownik...., ma ktoś grafikę gdzie znajdę te masy? , jak i czy czujnik położenia wału pokazuje dobre wartości podczas kręcenia? Najpierw długą chwilę nic, a później wskoczył na 197
•
nynek555
18
0
0
0
SC I ph I
2002
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Myślenice
nynek555
Zarejestrowani
— 12-12-2018, 08:59
Wczoraj wykonałem następujące czynności, wymieniłem czujnik położenia wału, czujnik temperatury cieczy, przeczyscłem masy, i nic;), .......to nie to,. Jeden mechanik pytał mnie czy próbowałem kilka razy przekręcić zapłon bez odpalania i odpalić po kilku przekręceniach stacyjką, dziś rano za pierwszym razem nie odpalił więc za drugim razem zrobiłem jak mówił, włączyłem zapłon trzy razy pod rząd i auto zapaliło, nie wiem czy to zbieg okoliczności (czasem sam z siebie odpala za drugim razem, a czasem za piątym)czy może faktycznie może coś być na rzeczy z pompą? , fakt jest też taki iż po odpaleniu auta czuć na zewnątrz benzynę, tak jakby coś było z mieszanką nie tak......
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2018, 09:01 przez nynek555.)
•
Patrys4891
7,984
17
2422
709
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 13-12-2018, 14:30
To może układ paliwowy się zapowietrza, bo ma nieszczelności.
obliczone na lukakatorze
•
Przemek7
491
1
85
83
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
KR
Przemek7
Zarejestrowani
— 14-12-2018, 17:11
Znany mi przypadek smrodu benzyny w komorze silnika po odpaleniu, na zimnym - słabo dokręcone świece zapłonowe.
•
xamer
50
0
1
0
SC I ph II
2003
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Wyszków
xamer
Zarejestrowani
— 14-12-2018, 22:48
(14-12-2018, 17:11)Przemek7 napisał(a): Znany mi przypadek smrodu benzyny w komorze silnika po odpaleniu, na zimnym - słabo dokręcone świece zapłonowe. szarpać wtedy też powinien. Jak śmierdzi Ci wachą to zalewa Ci silnik, czytaj dostaje za dużo paliwa a za mało mieszanki szukaj przyczyn w krokowcu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-2018, 00:02 przez xamer.)
•
nynek555
18
0
0
0
SC I ph I
2002
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Myślenice
nynek555
Zarejestrowani
— 06-01-2019, 14:42
Panowie problem rozwiązany, (dobrze że w ciemno nie zmienłem cewek) otóż trafiłem na dobrego elektromechanika i po dwóch godzinach dzwonił iż auto jest do odebrania, okazało się że był uszkodzony przekaźnik(sterownik) pompy paliwa, raz dawał sygnał do pompy i podawała paliwo ,a raz nie i to tylko w zimie(druga zima z rzędu) teraz samochód pali od strzała od dwóch tygodni czyli od momentu wymiany przekaźnika, ...... Teraz mam inny problem, urwany z jednej strony łącznik elastyczny na wydechu, i problem bo sonda wariuje (stąd też zapach benzyny w aucie) i pali mi więcej, auto już było u mechanika i nie udało im się odkręcić kolektora aby wymienić łącznik, jutro jadę do następnego mechanika, ale ponoć masakra jest to odkręcić.....
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2019, 14:44 przez nynek555.)
•
Markus
7,966
32
5541
3,150
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Toszek
Markus
Zarejestrowani
— 06-01-2019, 16:17
(06-01-2019, 14:42)nynek555 napisał(a): ale ponoć masakra jest to odkręcić.....
Nie ruszaj kolektora, odkręcaj przy samej plecionce.
Palnik, mały majzelek, dużo cierpliwości i da radę odkręcić. Trzeba rozkuć nakrętkę niestety, ale wtedy śruby masz uratowane.
Łącznik z flanszą - 68zł w intercars
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2019, 16:17 przez Markus.)
•
Chudy1964
93
1
8
0
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Tychy
Ja to uciąłem w piz*du i na alledrogo kupiłem sobie taki na skręcanie z dwóch stron. Do tego dospawałem sobie uchwyt i powiesiłem na gumie, jak będę miał czas to wjadę na kanał i zrobię parę zdjęć.
Wysłane z mojego F5321 przy użyciu Tapatalka
•
nynek555
18
0
0
0
SC I ph I
2002
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Myślenice
nynek555
Zarejestrowani
— 06-01-2019, 21:23
Jest tam jeszcze łączenie tej plecionki? Mechanik twierdzi że on jest od razu za kolektorem i że trzeba kokektor odkręcić
•
|