szczeniakpl
223
0
20
45
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Głowno
(14-12-2015, 22:24)pio555 napisał(a): (14-12-2015, 22:20)szczeniakpl napisał(a): Do prostego kasowania błędów kasowanie błędów nie rozwiąże problemu
Najważniejsza jest naprawa zapomniałem dodać ale to oczywistość
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2015, 22:26 przez szczeniakpl.)
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-12-2015, 22:26
op
(14-12-2015, 22:24)pio555 napisał(a): (14-12-2015, 22:20)szczeniakpl napisał(a): Do prostego kasowania błędów kasowanie błędów nie rozwiąże problemu szlkoda że nikogo z forum co ma CLIPA niema w Lublinie
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
boro
459
1
71
82
SC II ph I
2004
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Koliszowy
boro
Zarejestrowani
— 14-12-2015, 22:45
U mnie gniazdo przy piaście skorodowało przez co czujnik nie ma się czego trzymać i wali błąd
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-12-2015, 22:48
op
(14-12-2015, 22:45)boro napisał(a): U mnie gniazdo przy piaście skorodowało przez co czujnik nie ma się czego trzymać i wali błąd a ten pierścień ew jest szansa na sama jego wymianę?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
szczeniakpl
223
0
20
45
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Głowno
Odkręcenie koła śruby stabilizatora, drążka i śruby piasty, wyciągniecie półosi z piasty mi zajęło to ok 40 minut
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2015, 22:54 przez szczeniakpl.)
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-12-2015, 22:57
op
(14-12-2015, 22:52)szczeniakpl napisał(a): Odkręcenie koła śruby stabilizatora, drążka i śruby piasty, wyciągniecie półosi z piasty mi zajęło to ok 40 minut czyli zdjąć go mozna? jest to element wymienny?
Ale narazie niebęde gdybał poprzeczyszczam jutro wszystkie kostki czujniki i zobaczymy jeśli bedzie którys uszkodzony wtedy będe sie martwił
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
szczeniakpl
223
0
20
45
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Głowno
Stary się zbija a nowy trzeba oczyścić przegub i założyć.
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-12-2015, 23:10
op
(14-12-2015, 23:07)szczeniakpl napisał(a): Stary się zbija a nowy trzeba oczyścić przegub i założyć. aha czyli wrazie czego to wymiana całego przegubu?samego pierscienia nie da sie wymienic?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
szczeniakpl
223
0
20
45
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Głowno
W razie uszkodzenia to wymiana samego pierścienia bodajże ten w SC 2 ma 44 zęby wygląda miej więcej tak.
Daj znać co udało się ustalić i co to było :-)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2015, 23:38 przez szczeniakpl.)
•
siwusek216
5,922
17
4149
2,907
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
(14-12-2015, 23:38)szczeniakpl napisał(a): W razie uszkodzenia to wymiana samego pierścienia bodajże ten w SC 2 ma 44 zęby wygląda miej więcej tak.
Daj znać co udało się ustalić i co to było :-) Na pewno tak nie wygląda w SC 2 są pierścienie z tworzywa wymieniane razem z lozyskami lub tarczami z tylu. Niemam pojęcia czy elementy są dostępne osobno. W razie czego tył bym znalazl.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
|