Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

CHECK ABS BRAKING


szczeniakpl
Zarejestrowani

(14-12-2015, 22:24)pio555 napisał(a):
(14-12-2015, 22:20)szczeniakpl napisał(a): Do prostego kasowania błędów
kasowanie błędów nie rozwiąże problemu

Najważniejsza jest naprawa  Thumbup zapomniałem dodać ale to oczywistość Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2015, 22:26 przez szczeniakpl.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op
(14-12-2015, 22:24)pio555 napisał(a):
(14-12-2015, 22:20)szczeniakpl napisał(a): Do prostego kasowania błędów
kasowanie błędów nie rozwiąże problemu
szlkoda że nikogo z forum co ma CLIPA niema w Lublinie

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
boro
Zarejestrowani

U mnie gniazdo przy piaście skorodowało przez co czujnik nie ma się czego trzymać i wali błąd

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op
(14-12-2015, 22:45)boro napisał(a): U mnie gniazdo przy piaście skorodowało przez co czujnik nie ma się czego trzymać i wali błąd
a ten pierścień ew jest szansa na sama jego wymianę?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
szczeniakpl
Zarejestrowani

Odkręcenie koła śruby stabilizatora, drążka i śruby piasty, wyciągniecie półosi z piasty mi zajęło to ok 40 minut

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2015, 22:54 przez szczeniakpl.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op
(14-12-2015, 22:52)szczeniakpl napisał(a): Odkręcenie koła śruby stabilizatora, drążka i śruby piasty, wyciągniecie półosi z piasty mi zajęło to ok 40 minut
czyli zdjąć go mozna? jest to element wymienny?
Ale narazie niebęde gdybał poprzeczyszczam jutro wszystkie kostki czujniki i zobaczymy jeśli bedzie którys uszkodzony wtedy będe sie martwił

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
szczeniakpl
Zarejestrowani

Stary się zbija a nowy trzeba oczyścić przegub i założyć.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op
(14-12-2015, 23:07)szczeniakpl napisał(a): Stary się zbija a nowy trzeba oczyścić przegub i założyć.
aha czyli wrazie czego to wymiana całego przegubu?samego pierscienia nie da sie wymienic?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
szczeniakpl
Zarejestrowani

W razie uszkodzenia to wymiana samego pierścienia bodajże ten w SC 2 ma 44 zęby wygląda miej więcej tak.

[Obrazek: abs4475712.gif]
Daj znać co udało się ustalić i co to było :-)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2015, 23:38 przez szczeniakpl.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Online
(14-12-2015, 23:38)szczeniakpl napisał(a): W razie uszkodzenia to wymiana samego pierścienia bodajże ten w SC 2 ma 44 zęby wygląda miej więcej tak.

[Obrazek: abs4475712.gif]
Daj znać co udało się ustalić i co to było :-)
Na pewno tak nie wygląda w SC 2 są pierścienie z tworzywa wymieniane razem z lozyskami lub tarczami z tylu. Niemam pojęcia czy elementy są dostępne osobno. W razie czego tył bym znalazl.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi siwusek216 za ten post post:
  • szczeniakpl




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości