wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 10-05-2022, 14:44
https://youtu.be/Y80b7YQ1gqY
Odpowiedź od 9 minuty czemu u tego Pana szarpało
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
GrzegorzN
232
0
25
4
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Kock
op
(10-05-2022, 14:44)wędkarz napisał(a): Odpowiedź od 9 minuty czemu u tego Pana szarpało Oglądałem. Z tego co doczytałem stała usterka w tych silnikach. Usterka niezależna od obrotów a u mnie jest zależna. Ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Czy ktoś podpowie gdzie są odpowietrzniki układy chłodzenia?
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 11-05-2022, 08:57
(10-05-2022, 18:55)GrzegorzN napisał(a): (10-05-2022, 14:44)wędkarz napisał(a): Odpowiedź od 9 minuty czemu u tego Pana szarpało Oglądałem. Z tego co doczytałem stała usterka w tych silnikach. Usterka niezależna od obrotów a u mnie jest zależna. Ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Czy ktoś podpowie gdzie są odpowietrzniki układy chłodzenia?
https://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC...go-1-6-DCI
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
GrzegorzN
232
0
25
4
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Kock
op
(11-05-2022, 08:57)wędkarz napisał(a): https://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC...go-1-6-DCI Z przodu znalazłem a tylny dopiero jutro obczaję. Potrzebuję jeszcze schemat paska wielorowkowego albo zdjęcia jak jest założony, bo coś spaprałem. Po wymianie rozrządu ładnie odpalił, choć dostrzegłem wyciek oleju z pod pokrywy rozrządu. Może uda mi się bez ponownego rozbierania uszczelnić. Relacja z wymiany w odpowiednim poście.
•
Gieno555
952
-1
100
138
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 12-05-2022, 06:59
@ GrzegorzN u mnie turbo też gwiżdże. Ale jak gwiżdże tzn że pracuje
•
siwusek216
5,939
17
4166
2,927
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
Sprawdź pompę vacum powinna minimalnie podawać 0,85 bar na wolnych obrotach, może być tez zaworek regulacyjny turbosprężarki. U mnie zaworek objawiał się tym ze po wciśnięciu pedału do deski na 4 lub 5 biegu jak go popuszczalem miałem wrażenie ze auto lepiej ciągnie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
GrzegorzN
232
0
25
4
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Kock
op
(13-05-2022, 13:25)siwusek216 napisał(a): zaworek regulacyjny turbosprężarki Niewielki koszt więc można spróbować.
Docelowo rozrząd nowy, nowy filtr, wyczyszczony egr i przejrzane wszelkie złączki jakie znalazłem. Silnik zdecydowanie pracuje ciszej, równiej i czuć że ma więcej mocy z dołu. Na trasie jeszcze nie testowany, ale ''szarpanie'' pozostało. W wolnej chwili szukam dalej.
•
wędkarz
1,183
5
550
642
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 17-05-2022, 11:44
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
GrzegorzN
232
0
25
4
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Kock
op
W poszukiwaniu usterki, trafiłem na podpowiedź która mówi o źle działającym czujniku temperatury spalin na fap. W momencie gdy czujnik będzie miał dodatni współczynnik temperaturowy(PTC)przesyła błędne dane do jednostki, bez wyświetlania kodu błędu. Spotkał się ktoś z czymś takim?
•
siwusek216
5,939
17
4166
2,927
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
Może być tylko trzeba to przeanalizować w parametrach pracy, EGT seryjnie ma poziom 740 czy 760st jeśli czujnik szybko łapie ta wartość ECU zaczyna kastrować moc.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
|