1.4 TCe wypadanie zapłonu, ubytek płynu chłodniczego
op
Cześć, niby znalazłem warsztat ale już 2 miesiące mnie zwodzą z terminem na dostarczenie auta, a do tego czytałem o nich kilka złych opinij w necie, już sam nie wiem co robić.... auto stoi w garażu
@ zbyszeklwo@o2.pl można wiedzieć czemu odrazu zakładasz pęknięcie tulei/bloku silnika? Takie rzeczy dzieją się już w naprawdę drastycznych przypadkach. Ja bym się tak nie spieszył z tą diagnozą...
(25-11-2021, 01:19)Gieno555 napisał(a): @ zbyszeklwo@o2.pl można wiedzieć czemu odrazu zakładasz pęknięcie tulei/bloku silnika? Takie rzeczy dzieją się już w naprawdę drastycznych przypadkach. Ja bym się tak nie spieszył z tą diagnozą...No raczej dla tego silnika to norma, a nie ,,drastyczny przypadek,, ![]()
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
@ maciej1486 dlaczego norma? Jakaś wada fabryczna czy coś jest wadliwe? Pytam z ciekawości.
(25-11-2021, 10:05)Gieno555 napisał(a): Jakaś wada fabryczna czy coś jest wadliwe? Pytam z ciekawościsilnik 1.4 TCE jest wykonany z "gównolitu" i dodatkowo ma fabryczną UPG która jak pęknie i nie zauważy się tego w porę doprowadza do pęknięcia tulei a w drastycznych przypadkach pękniecie bloku
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
@ pio555 hm...podejrzewam że większość silników downsizingowych jest tak wykonana. Dlatego nowa gama silników ma ciężko dojechać do 100K kilometrów zeby się nie rozlecieć. A w połączeniu z longlife to daje złom na max 5 lat użytkowania.
Dobrze wiedzieć, trzeba z daleka omijać na przyszłość. BTW co to jest UPG? ![]()
op
Najgorsze jest to, że nie ma jak stwierdzić co się stało bez rozebrania silnika, na dodatek nikt nie chce się podjąć takiej naprawy, a nawet jeśli znajdzie się taki, to nigdy nie masz pewności czy nie wymienił UPG a skasował jak za wymianę głowicy czy bloku, czyli ok 10-12 tys. zł.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości