Wycieków najlepiej szukać na zimnym silniku (z samego rana po przestanej nocy), wtedy wokół cieknącego połączenia robi się biały nalot.
;(znikający płyn chłodniczy SCENIC II PH I
U mnie znikający płyn ( nie w tak szybkim czasie) to objaw przepuszczania na trójniku . Ale ja zauważyłam krople na podłodze w garażu .A wcześniej uciekał przy uszczelce obok ( pod ) rozrządem ( jak dobrze określiłam położenie takiego małego oringu )
Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka www.pomoz.eu .
"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!" Marzenka13 napisał(a):U mnie znikający płyn ( nie w tak szybkim czasie) to objaw przepuszczania na trójnikuto moja 1 diagnoza. gazownicy po prostu używają najtańszych elementów do montażu (w tym przypadku plastikowych trójników złączek i kolanek) trójnik plastik kosztuje 3 PLN a mosiężny 10 PLN Po zaciśnięciu opaską z plastikowego robi się jajo i płyn wycieka a jak gamoń za mocno zaciśnie to to potrafi peknąć
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
nie ma się co bać, jedź do nich i powiedz że wcześniej było wszystko super a po założeniu gazu znika płyn chłodniczy. Jeszcze bym to w miarę ostrzej powiedział że coś popaprali i niech naprawiają
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Sprawdź jeszcze czy po nagrzaniu silnika jest ciśnienie w układzie. Mi w Masterku podobnie jak Tobie co kilka dni poziom spadał poniżej minimum. Wycieków brak, nie dymił a płynu ubywało. Winny był korek na zbiorniku wyrównawczym. Po prostu przepuszczał zaworek i kiedy płyn się nagrzewał i zwiększał objętość to pomalutku tam się sączył. Może i opary też robiły swoje. Podmiana korka załatwiła sprawę. Choć w Twoim przypadku jeśli to się zaczęło po zamontowaniu gazu to raczej Fachowcy coś spie.. szyli się poprostu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2015, 09:17 przez roman123.)
Miałem to samo... po zamontowaniu LPG w komorze silnika znajduje się trójnik(plastikowe dziadostwo) i w moim przypadku zaczęło kapać z końcówki węża. Wystarczyło obciąć kawałek "zmęczonego" kawałka węża. Płynu nie było na glebie ponieważ nie ciekło aż tak bardzo, a to co nakapało na silnik zdążyło odparować...
CIEKAWOSTKA : w środku kabiny po rozgrzaniu silnika gdy nawiew podawał ciepłe powietrze, czuć było dziwny zapach (ja akurat wiem jak "pachnie" rozgrzany płyn chłodniczy)więc przez to odkryłem ustterkę |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości