Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

;(znikający płyn chłodniczy SCENIC II PH I


siwusek216
Zarejestrowani

Online
Wycieków najlepiej szukać na zimnym silniku (z samego rana po przestanej nocy), wtedy wokół cieknącego połączenia robi się biały nalot.

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

podjedź na jakąś stację albo kup gdzieś w internecie kontrast do płynu chłodniczego. rundka wokół miasta i będziesz wiedział gdzie puszcza bo zielono tam będzie.

Odpowiedz
Wadera
Kobiety

op Ok dzwonie do nich

Using Tapatalk
Odpowiedz
Marzenka13
Kobiety

U mnie znikający płyn ( nie w tak szybkim czasie) to objaw przepuszczania na trójniku . Ale ja zauważyłam krople na podłodze w garażu .A wcześniej uciekał przy uszczelce obok ( pod ) rozrządem ( jak dobrze określiłam położenie takiego małego oringu )

Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka www.pomoz.eu .

"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Marzenka13 napisał(a):U mnie znikający płyn ( nie w tak szybkim czasie) to objaw przepuszczania na trójniku
to moja 1 diagnoza.
gazownicy po prostu używają najtańszych elementów do montażu (w tym przypadku plastikowych trójników złączek i kolanek) trójnik plastik kosztuje 3 PLN a mosiężny 10 PLN
Po zaciśnięciu opaską z plastikowego robi się jajo i płyn wycieka a jak gamoń za mocno zaciśnie to to potrafi peknąć

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Wadera
Kobiety

op Kurcze aż się boję jutro jadę do gwzowni

Using Tapatalk
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

nie ma się co bać, jedź do nich i powiedz że wcześniej było wszystko super a po założeniu gazu znika płyn chłodniczy. Jeszcze bym to w miarę ostrzej powiedział że coś popaprali i niech naprawiają Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Sprawdź jeszcze czy po nagrzaniu silnika jest ciśnienie w układzie. Mi w Masterku podobnie jak Tobie co kilka dni poziom spadał poniżej minimum. Wycieków brak, nie dymił a płynu ubywało. Winny był korek na zbiorniku wyrównawczym. Po prostu przepuszczał zaworek i kiedy płyn się nagrzewał i zwiększał objętość to pomalutku tam się sączył. Może i opary też robiły swoje. Podmiana korka załatwiła sprawę. Choć w Twoim przypadku jeśli to się zaczęło po zamontowaniu gazu to raczej Fachowcy coś spie.. szyli się poprostu Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2015, 09:17 przez roman123.)

Odpowiedz
Wadera
Kobiety

op Nie wiem czy po bo za krótko miałam i nie zwrociłam uwagi. Wiec tak stwierdzili że jest ok jeśli. Chodzi o instalacje. Wszedł gostek pod spod i powiedział że. Oslona. Sucha.

Using Tapatalk
Odpowiedz
Tomek084
Zarejestrowani

Miałem to samo... po zamontowaniu LPG w komorze silnika znajduje się trójnik(plastikowe dziadostwo) i w moim przypadku zaczęło kapać z końcówki węża. Wystarczyło obciąć kawałek "zmęczonego" kawałka węża. Płynu nie było na glebie ponieważ nie ciekło aż tak bardzo, a to co nakapało na silnik zdążyło odparować...
CIEKAWOSTKA : w środku kabiny po rozgrzaniu silnika gdy nawiew podawał ciepłe powietrze, czuć było dziwny zapach (ja akurat wiem jak "pachnie" rozgrzany płyn chłodniczy)więc przez to odkryłem ustterkę

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości